کد خبر: ۸۴۹۵۹۶
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۷
تعداد بازدید: ۲۳۵
مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: باید دو تا سه هفته به تیم‌ها زمان داده شود تا آنها بتوانند خودشان را برای ادامه مسابقات آماده کنند.

تیم‌ها برای آمادگی ۳ هفته زمان می‌خواهند/ منتظر تصمیم مسئولان هستیم/ تلاش ما جبران نتایج گذشته استبه گزارش خبرداغ؛ محمد نژادمهدی، مدافع تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان درباره آخرین وضعیت بدنی و تمرینات در منزل به خبرنگار برنا گفت: ما تمریناتی را که کادر فنی در اختیار مان قرار داده هر روز انجام می دهیم اما این تمرینات به گونه ای نیست که آن را بخواهیم با تمرینات عادی مقایسه کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با سرمربی صربستانی در تماس است یا خیر؟ اظهار کرد: ما با مربی بدنساز در تماس هستیم و طبق تمرینات او کارهای خودمان را پیگیری می‌کنیم.

مدافع سابق تیم فوتبال نساجی درباره موضوع ادامه رقابت های لیگ برتر و اینکه با توجه به حضور قطعی این تیم در میانه های جدول آیا انگیزه کافی برای ادامه رقابت ها در تیم وجود دارد یا خیر؟ تاکید کرد: واقعیت این است که برای تیم هایی مثل ما که نه برای قهرمانی و کسب سهمیه شانس داریم و نه خطر سقوط تهدیدمان می کند. خیلی فرقی نمی کند. به هر حال منتظر تصمیم مسئولان هستیم اما معتقدم باید دو تا سه هفته به تیم ها زمان داده شود تا آنها بتوانند خودشان را برای ادامه مسابقات آماده کنند. ما در میانه جدول هستیم و متاسفانه شانس زیادی برای کسب سهمیه هم نداریم اما تمام تلاشمان را برای جبران نتایج نیم فصل نخست و کسب عنوانی در خور نام و شان فوتبال ذوب‌آهن انجام خواهیم داد.

اکنون بخوانید: 

تعلل عجیب باشگاه پرسپولیس در مواجهه با رفتار مهاجم بی‌انضباط

نژادمهدی درباره اینکه گفته می‌شود امکان برگزاری مسابقات  باقی مانده از لیگ نوزدهم به همراه نیم فصل نخست لیگ آینده بدون وقفه وجود دارد، عنوان کرد: اینکه دو ماه برای تعطیلات بین دو فصل یک بازیکن فوتبال کافی است حرف صحیحی است اما باید دید شرایط دیگر تیم ها چگونه است. بنده به عنوان یک بازیکن نمی‌توانم صحبت کنم و در جایگاهی نیستم که بخواهم درباره شرایط دیگر تیمها و بازیکنان اظهارنظر کنم به هر حال مسوولان هر تصمیمی که بگیرند ما وظیفه داریم انجام دهیم. در آخر می خواهم تاکید کنم که کرونا تمام نشده و مردم باید بیشتر در خانه بمانند و نکات بهداشتی را رعایت کنند.



منبع خبر : خبرگزاری برنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: