کد خبر: ۸۴۹۵۵۱
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۸
تعداد بازدید: ۲۸۴
فرمانده مرزبانی ناجا:
فرمانده مرزبانی ناجا از ناکامی قاچاقچیان و اشرار مسلح در ورود به مرزهای کشور و کشف یک تن و ۱۱۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر در مرزهای منطقه میرجاوه خبر داد.

بیش از یک تن مواد مخدر در مرز میرجاوه کشف شد سردار "قاسم رضایی" گفت: مرزبانان استان سیستان و بلوچستان طی سه روز اقدامات اطلاعاتی و اشراف بر منطقه، مطلع شدند قاچاقچیان و اشرار مسلح قصد دارند از مرزهای حوزه استحفاظی هنگ مرزی میرجاوه به وسیله یک دستگاه خودرو جهت اقدامات خرابکارانه وارد کشور شوند.

به گزارش خبرداغ به نقل از  پایگاه خبری پلیس، وی افزود: مرزبانان بلافاصله با اتخاذ تاکتیک مناسب و هدفمند در نوار مرزی، خودروی قاچاقچیان را مشاهده و طی درگیری مسلحانه و آتش پرحجم علیه متجاوزان مرزی و اشرار مسلح، موفق شدند خودروی مذکور را توقیف و یک نفر از افراد مسلح را نیز دستگیر کنند.

 

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی تصریح کرد: مرزبانان علاوه بر ناکام گذاشتن قاچاقچیان و اشرار مسلح در ورود به کشور، در بازرسی از خودروی توقیفی موفق به کشف یک تن و ۹۲ کیلوگرم تریاک و ۲۰ کیلوگرم حشیش جمعاً یک تن و ۱۱۲ کیلوگرم مواد افیونی که در گالن جاسازی شده بود، شدند.

سردار رضایی با بیان اینکه مقادیر قابل توجهی سلاح و مهمات در این عملیات از اشرار کشف شد، اظهار داشت: با توجه به حمل مواد مخدر، سلاح و مهمات توسط اشرار و قاچاقچی دستگیر شده، دستگیری سایر عوامل این پرونده در دو طرف مرز در دستور کار مرزبانان قرار دارد.

ایرنا
 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: