کد خبر: ۸۴۹۵۳۹
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۱
تعداد بازدید: ۳۲۴۰
مجری برنامه دورهمی طی مدت اخیر چندین مهمان فوتبالی را به برنامه خود دعوت کرده است.

مهران مدیری استقلالی است یا پرسپولیسی؟به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین ، مجری برنامه دورهمی طی مدت اخیر چندین مهمان فوتبالی را به برنامه خود دعوت کرده است.

علی انصاریان مدافع سابق تیم های پرسپولیس و استقلال که همین چند وقت پیش مهمان برنامه دورهمی بود، نکات جالبی را درباره این برنامه و البته مجری آن یعنی مهران مدیری مطرح کرده است و به این سوال پاسخ داده که این مجری و بازیگر استقلالی است یا پرسپولیسی.

انصاریان در خصوص سطح اطلاعات مدیری از فوتبال و همچنین تیم مورد علاقه او می گوید: مهران مدیری از فوتبال خیلی کم می داند اما چیزی را که باید، می داند. آدمی نیست که بنشیند و فوتبال نگاه کند. ولی به هر حال فضای برنامه اش می طلبد با همه قشری گفت و گو کند. او طرفدار استقلال یا پرسپولیس نیست و بازی هیچ یک از این دو تیم را هم تماشا نمی کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۱
6
5
پرسپولیس
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: