کد خبر: ۸۴۹۴۶۹
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۵
تعداد بازدید: ۶۶۴
ملیکا زارعی در اینستاگرامش نوشت: سوم اردیبهشت ماه شدو من ٣٤ساله شدم. میخواستم خودم رو تحویل بگیرم که ناگهان مریلا جان تماس گرفت گفت : اولا تولدت مبارک باشه خواهر جان ولی جان مادرت برای روز تولدت لوس بازی در نیاری تو این روزا که مردم نمیدونن با این وضع بیماری و محدودیت و کسب و کار چه بکنن ناگهان به خودت تبریک بگی و فشفشه هوا کنیا این یک .

ملیکا زارعی: می خواستم تولدم را جشن بگیرم که مریلا زنگ زد و...به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، دوم اینکه ،من یه پیشنهادسازنده دارم برات و ....

خلاصه اینکه خواهر جان گفت در این روز به خودم و مخاطبینم قول تصمیم های تازه ای رو در زندگی بدم که باانجامشون گزارش عملکردم رو در سال آینده (البته به شرط حیات ) بهشون تقدیم کنم و بگم که چه تلاشی کردم برای بهتر بودن و چقدر موفق بودم .خواهر جان معتقد بود این کار میتونه مفید تر باشه ودر آخر گفت :

خواهر اردیبهشتی من

مفید باش و منشا اثر .......

اینم تبریک تولد خواهرانه امسال ما که خیلی بوی قرنطینه میداد.......نه؟؟؟؟!!!!

خلاصه منم کمی فکر کردم دیدم پیشنهاد خوبیه

بیاین هر وقت که در عاطفه و اخلاق انسانی و مسوولیتهای اجتماعی‌مون موفق بودیم و آدم بهتری شدیم یا تصمیم به بهتر شدن گرفتیم رو روز تولد واقعیمون بدونیم ....

منم امروز تصمیم گرفتم

پس تولدم مبارک دیگه.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: