کد خبر: ۸۴۹۴۴۶
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۱
تعداد بازدید: ۲۱۹
سرلشکر موسوی:
فرمانده کل ارتش گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران همواره در کنار مردم و همراه مردم بوده است.

ارتش همواره در کنار مردم و همراه مردم بوده استبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران با حضور در ستاد ارتش با امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران دیدار و ضمن تبریک روز ارتش و بزرگداشت حماسه‌آفرینی‌های نیروی زمینی، از خدمات و اقدامات نیروهای ارتش در مقابله با ویروس کرونا تقدیر کرد.

استاندار تهران در این دیدار گفت: اقدامات و خدمات مجموعه بزرگ ارتش جمهوری اسلامی ایران در حوزه‌های مختلف بویژه کمک به ستاد ملی مبارزه با کرونا و همراهی با ملت شریف ایران مخصوصاً راه‌اندازی و ایجاد مجتمع بیمارستانی و نقاهتگاهی ۲ هزار تختخوابی در آن شرایط و با سرعت و ویژگی‌های خاص، موجب قوت قلبی برای مردم شد و اطمینان و اعتمادی را در جامعه ایجاد کرد.

امیر سرلشکر موسوی نیز ضمن تشکر از استاندار تهران گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران همواره در کنار مردم و همراه مردم بوده است. هرجایی هم که لازم بوده چه در صحنه جنگ سخت و چه در صحنه‌های مردم‌یاری، برای دفاع از مردم و کمک به مردم، مؤمنانه در خدمت ملت شریف ایران بوده و خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: