کد خبر: ۸۴۹۴۳۸
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۰
تعداد بازدید: ۳۰۸
لاریجانی در تماس تلفنی وزیر آموزش و پرورش:
رئیس مجلس در گفت‌وگوی تلفنی با وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه هیچ دانش آموزی نباید از درس جا بماند، گفت: روند آموزش نباید تعطیل و یا با وقفه مواجه شود.

روند آموزش نباید تعطیل و یا با وقفه مواجه شودبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، علی لاریجانی در گفت و گوی تلفنی محسن حاجی میرزایی، وزیر آموزش و پرورش با وی که با احوالپرسی و آرزوی بهبودی توأم بود، با بیان اینکه روند آموزش نباید تعطیل یا با وقفه مواجه شود، گفت: هیچ دانش آموزی نباید از آموزش جا بماند. فضای آموزش باید برای همه دانش آموزان مناسب باشد و درجایی که دسترسی به اینترنت آسان نیست، تولید بسته‌های آموزشی صورت گیرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین در این تماس تلفنی از زحمات و تلاش معلمان در تداوم جریان یادگیری دانش آموزان قدردانی کرد.

محسن حاجی میرزایی، وزیر آموزش و پرورش نیز در این گفت و گوی تلفنی ضمن ارائه گزارشی از راه اندازی شبکه آموزش دانش آموزی به رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: معلمان با علاقه‌مندی در میدان آموزش مجازی حضور دارند و تمام‌وقت خود را صرف آموزش دانش آموزان می‌کنند.

‫وی در ادامه اضافه کرد: اگر آمار دانش آموزانی که موفق به ورود به این شبکه نشدند به‌طور دقیق مشخص شود برای آموزش آنان تدبیر خواهیم کرد‪.‬‬

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: