کد خبر: ۸۴۹۳۹۳
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۲
تعداد بازدید: ۳۰۱
وینگر برزیلی یوونتوس هم تیمی آرژانتینی اش را به عنوان بهترین همی تیمی برگزید و نامی از کریستیانو رونالدو نبرد.

کاستا: بهترین هم تیمی من، دیبالاستبه گزارش خبرداغ به نقل از  فارس، وینگر برزیلی یوونتوس هم تیمی آرژانتینی اش را به عنوان بهترین همی تیمی برگزید و نامی از کریستیانو رونالدو نبرد.

داگلاس کاستا که به خاطر شیوع کرونا هم اکنون در کشورش بسر می برد، در فضای مجازی صحبت های کرد قابل تامل و تا حدی هم بحث انگیز بود.

وی که قبلا در تیم بایرن مونیخ آلمان توپ می زد و از سال 2017 عضو بیانکونری است، از شرایطش در قرنطینه خانگی گفت.او اظهار داشت: اکنون در قرنطینه خانگی هستم.امیدوارم بزودی به ایتالیا بازگردم.

او افزود: با این اوضاع، بعید می دانم بزودی چنین اتفاقی رخ دهد.چون اکنون هنوز هیچ چیز مشخص نیست و نمی دانیم چه اتفاقی قرار است رخ دهد.

کاستا همچنین در مورد بهترین بازیکن هم تیمی اش، عنوان کرد: بهترین هم تیمی من، دیبالاست.

این جمله او، البته در رسانه های اروپایی انعکاس یافت و برخی تعجب کردند چرا او، رونالدو را برنگزیده است.

فوروارد 29ساله همچنین در پاسخ به این پرسش که گل زدن را ترجیح می دهد یا پاس گل را نیز گفت: می توانم هر دو کار را بکنم. هم گل بزنم و هم پاس گل دهم. اما مهم این است که تیمم برنده باشد.

کاستا در فصل جاری 2 گل زده و 5 پاس گل در 18 مسابقه داده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: