کد خبر: ۸۴۹۳۷۹
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۸
تعداد بازدید: ۱۹۲
نماینده باشگاه فولاد خوزستان گفت: اگر در پرونده‌های حقوقی فیفا برنده نمی‌شویم به خاطر نداشتن اطلاعات کافی در مورد حقوق ورزشی است.

نماینده باشگاه فولاد: در پرونده‌های فیفا به خاطر نداشتن اطلاعات حقوقی برنده نمی‌شویمبه گزارش خبرداغ به نقل از  فارس، عارف عارف نیا در جلسه نمایندگان باشگاه‌ها با مسئولان فدراسیون فوتبال اظهار داشت: در این جلسه در مورد مسائل حقوقی و قوانین جذب بازیکنان خارجی صحبت شد. با توجه به اینکه ما منبع و مرجع کافی در مورد حقوق ورزشی نداریم و اطلاعات کافی در این مورد وجود ندارد، به همین دلیل در پرونده‌های حقوقی در فیفا برنده نمی‌شویم.

وی ادامه داد: قرار است در این مورد جلسه‌هایی را بگذارند و دوره‌هایی برگزار شود تا قراردادهای بهتری بسته شود.

نماینده باشگاه فولاد خوزستان در پاسخ به این سوال که باشگاه شما چند پرونده در فیفا دارد، گفت: دو پرونده داریم که مربوط به بازیکنان برزیلی بوده و در حال توافق با آنها هستیم.

عارف نیا در مورد اینکه گفته شده در این جلسه گفته‌اند دیگر بازیکن خارجی جذب نکنید، تاکید کرد: خیر، چنین چیزی مطرح نشد و فقط بحث دلاری و ریالی بود.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: