کد خبر: ۸۴۹۳۱۷
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۰
تعداد بازدید: ۳۴۰۴
رییس کل بانک مرکزی در بخشنامه‌ای به مدیران عامل شبکه بانکی ضمن تأکید بر این موضوع که فرصت اقبال به سرمایه‌گذاری در بورس مغتنم شمرده شود، یادآور شد از ظرفیت بالای فراهم شده در بازار سرمایه برای واگذاری سهام و بنگاه های تحت تملک خود بهره گیرند.

شبکه بانکی از ظرفیت بازار سرمایه برای واگذاری سهام و بنگاه های تحت تملک، استفاده کندبه گزارش خبرداغ ، رییس کل بانک مرکزی در بخشنامه‌ای به مدیران عامل شبکه بانکی ضمن تأکید بر این موضوع که فرصت اقبال به سرمایه‌گذاری در بورس مغتنم شمرده شود، یادآور شد از ظرفیت بالای فراهم شده در بازار سرمایه برای واگذاری سهام و بنگاه های تحت تملک خود بهره گیرند.

همتی در بخشنامه مذکور، بر تکالیف مقرر برای بانکها درماده ۱۶ «قانون رفع موانع تولیدرقابت پذیر وارتقای نظام مالی کشور» اشاره و تأکید کرده است: درسال جهش تولید بایستی منابع بانک‌ها و مؤسسات اعتباری آزاد و صرف حمایت از فعالیت‌های مولد تولیدی شود.

خبرآنلاین

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: