کد خبر: ۸۴۹۲۹۵
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۳
تعداد بازدید: ۲۵۸
گروه رزم‌نوازان دژبان کل ارتش با اجرای آهنگ‌های حماسی از کادر درمانی بیمارستان هاجر نیروی زمینی ارتش که مخصوص درمان ویروس کرونا هستند تقدیر کرد.

رزم نوازان دژبان ارتش از کادر درمانی بیمارستان هاجر تقدیر کردندبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی تبار رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی دژبان کل ارتش گفت: همزمان با شیوع و گسترش بیماری کرونا ،در راستای عمل به حدیث نبوی من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق، فرماندهی دژبان کل ارتش با حضور رزم نوازان خود در بیمارستان هاجر از مدافعان سلامت و کادر درمان این مجموعه با اهدا گل و نواختن آهنگ های حماسی توسط رزم نوازان دژبان آجا تقدیر و تشکر کردند.

حجت الاسلام و المسلمین سلیمانی تبار رئیس عقیدتی سیاسی دژبان ارتش گفت اظهار کرد: امروز حضور مدافعان وطن در کنار مدافعان سلامت مبین آنست که همواره در کنار هم ایستاده ایم و به پشتوانه هم مدافعی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهیم بود.

و ی در ادامه افزود: پزشکان ،پرستاران و مجموعه کارکنان درمانی با از خودگذشتگی همچون رزمندگان هشت سال دفاع مقدس ایستادگی کردند و به دنیا نشان دادند و ثابت کردند که در حوزه سلامت نظام ارزشمندمان پیشرفتهای عظیمی داشته است.

سلیمانی تبار با بیان اینکه روحیه و نشاط موجب افزایش بنیه روحی و معنوی می شود، خاطر نشان کرد: دژبان ارتش به نمایندگی از خانواده بزرگ ارتش جمهوری اسلامی ایران، امروز در این بیمارستان حضور یافته تا بیان کند قدردان زحمات خالصانه و مومنانه مدافعان سلامت و کادر درمان کشور عزیزمان هست و خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: