کد خبر: ۸۴۹۲۹۲
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۲
تعداد بازدید: ۲۰۹
دبیر انجمن شرکت­‌های هواپیمایی اعلام کرد: از هر کشوری که از طریق سفارتخانه­‌ها اعلام کنند که ایرانیان قصد بازگشت به کشور را دارند پرواز برای بازگرداندن آنها البته با رعایت همه پروتکل­‌های بهداشتی انجام می­‌شود و تاکنون از کویت، ترکیه، هندوستان، کردستان، عمان، ایتالیا و ... مسافران ایرانی در پروازهای مختلف بازگردانده شدند.

پروازهای ایرانی برای بازگرداندن مسافران به کدام کشورها می­‌رود؟به گزارش خبرداغ ، مقصود اسعدی سامانی اظهار کرد: از هر کشوری که درخواست بازگرداندن ایرانی­‌ها را داشته باشیم با هماهنگی­‌های صورت گرفته پروازهای خالی به آنجا می­‌رود و ایرانیان را به کشور باز می­‌گرداند که البته همه پروتکل­‌های بهداشتی در این زمینه رعایت می­‌شود.

وی افزود: تاکنون تنها هشت پرواز به مقاصد مختلف هندوستان برای بازگرداندن ایرانیان انجام شده است و پروازهای متعدد دیگری به مقاصد مختلفی مانند کویت، ترکیه، گرجستان، عمان و ایتالیا داشته­‌ایم.

دبیر انجمن شرکت­های هواپیمایی با بیان اینکه چرا برخی مسافران از شرایط قرنطینه­ و هزینه­‌هایی که باید پرداخت کنند رضایت ندارند گفت: این مسائل را من هم شنیده­‌ام اما ارتباطی به شرکت­‌های هواپیمایی ندارد و بر اساس قانون هزینه قرنطینه بر عهده دولت است که شامل هزینه هتل می­‌شود و هم اکنون به عنوان مثال برخی از مسافرانی که از ایتالیا آمده­‌اند با هزینه ایران ایر قرنطینه شدند.

اسعدی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه مسافران خارجی از ایران چگونه می­‌توانند به کشور خود بازگردند گفت: مسافران خارجی یا حتی ایرانی­‌هایی که دارای تبعیت و گذرنامه کشورهای دیگر نیز هستند می­‌توانند با پروازهای خالی برنامه ریزی شده به مقاصد خودشان سفر کنند و مشکلی برای آنها وجود ندارد.

ایسنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: