کد خبر: ۸۴۹۲۶۶
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۲
تعداد بازدید: ۳۹۸
شرکت حمل و نقل ریلی رجا از آغاز فروش بلیت قطارهای مسافری با رعایت تمهیدات بهداشتی خبر داد.

حرکت قطارهای مسافری از سر گرفته شد/ هر کوپه حداکثر ۲ نفربه گزارش خبرداغ ، شرکت حمل و نقل ریلی رجا اعلام کرد: به منظور حفظ سلامت و آسایش مسافران و جلوگیری از گسترش بیماری کرونا، طرح فاصله گذاری به شیوه جدید در قطارهای رجا اجرایی و اعمال می‌شود.

معاون اجرایی شرکت حمل و نقل ریلی رجا با اعلام این خبر افزود: در این طرح علاوه بر انجام کلیه تمهیدات بهداشتی لازم در خصوص ضدعفونی کردن قطارها و استفاده از ملزومات با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی؛ در هر کوپه حداکثر دو نفر (و یا اعضای یک خانواده) حضور خواهد داشت.

رضا عصاری گفت: این فاصله گذاری به صورت خودکار هنگام خرید بلیت از طریق درگاه‌های مختلف اعمال شده و هیچ هزینه اضافه‌ای بابت صندلی‌های خالی از مسافران دریافت نمی‌شود.

وی اظهار داشت: متقاضیان سفر با قطارهای رجا می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با سامانه ارتباط با مشتریان این شرکت از طریق تلفن ١٥٣٩ (به صورت شبانه روزی و از سراسر کشور) تماس حاصل کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: