کد خبر: ۸۴۹۲۰۹
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۸
تعداد بازدید: ۲۰۲
نماینده‌ آمل و لاریجان، گفت: متاسفانه در روزهای اخیر علیرغم اینکه هیچ گونه تعطیلی‌ هم نبود اما در جاده‌های شمال با ترافیک و راه‌بندان مواجه هستیم که این مساله بسیار نگران‌کننده است.

ترافیک جاده‌های شمالی کشور نگران‌کننده است/ بخش گردشگری نیاز به اتخاذ تدابیر ویژه دارد/ هنوز مشخص نیست چه زمانی به مرحله کنترل ویروس می‌رسیمبه گزارش خبرداغ، عزت الله یوسفیان ملا نماینده‌ آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی در خصوص وضعیت اقتصادی استان مازندران در شرایط کرونا و پساکرونا به خبرنگار ایلنا، گفت: اقتصاد هر استانی در مجموع تابعی از شرایط اقتصادی کشور است، در شرایط شیوع کرونا آن بخش‌هایی از تولیدکنندگان و شهرک‌های صنعتی که امکان فعالیت یا تولید داشتند با توجه به اینکه ملزم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی بودند، اقدام به ادامه فعالیت و تولید کردند.

وی افزود: اما مشکل اساسی و مهم‌تر در جایی است که فعالیت‌ها خدماتی بوده مانند واحدهای اقتصادی مرتبط با اقتصاد گردشگری مانند هتل‌ها، رستوران‌ها و سایر بخش‌های خدماتی گردشگری که در این شرایط مجبور به تعطیلی شدند.

یوسفیان‌ملا در ادامه اظهار داشت: همچنین تعطیلی‌های ناشی از شیوع کرونا منجر به این شد که وضعیت معیشت کارگران روزمزد نیز به مخاطره افتاده است و باید در این خصوص چاره‌ و تدبیری اتخاذ شود.

نماینده مردم آمل در مجلس در بخش دیگری از این گفت‌وگو با ابراز نگرانی از شروع ترافیک در جاده‌های منتهی به شمال کشور، ابراز داشت: متاسفانه پس از اینکه در چند روز اخیر شرایط کمی مساعد و امیدوار‌کننده اعلام شد، در یکی دو روز اخیر علیرغم اینکه هیچ‌گونه تعطیلی هم نبود اما در جاده‌های شمال با ترافیک و راه‌بندان مواجه هستیم که این مساله بسیار نگران‌کننده است.

وی ادامه داد: این اتفاق می‌تواند منجر به از بین رفتن تمام زحماتی که در هفته‌های اخیر کادر پزشکی و درمانی، دولت و تمامی نهادها متحمل شدند، شود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در ادامه درخصوص در پیش بودن فصل سفرهای تابستانی، گفت: لازم است در خصوص بخش گردشگری و جبران خسارت‌های این بخش در اثر شیوع کرونا تدبیری اتخاذ شود اما اکنون زمان مناسبی برای تصمیم‌گیری نیست و نمی‌توان تصمیم مشخص و قاطعی را اعلام کرد به این دلیل که هنوز مشخص نیست در ادامه چه اتفاقی رخ خواهد داد و در چه زمانی به مرحله کنترل ویروس خواهیم رسید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: