کد خبر: ۸۴۹۲۰۰
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۹
تعداد بازدید: ۳۳۵
یکی از دلایل فراری دادن بشار رسن از پرسپولیس قرارداد نسبتاً سنگین ۴۴۰ هزار دلاری اوست. مدیران فعلی باشگاه پرسپولیس حداقل در مقطع کنونی ثابت کرده‌اند قادر به درآمدزایی نیستند بنابراین یکی از راه‌های جبران کمبود‌های مالی فروش یا صدور رضایتنامه بازیکنان گرانقیمت خواهد بود.

چوب حراج پرسپولیس بر سر بازیکنان!به گزارش  خبرداغ ، یکی از دلایل فراری دادن بشار رسن از پرسپولیس قرارداد نسبتاً سنگین ۴۴۰ هزار دلاری اوست. مدیران فعلی باشگاه پرسپولیس حداقل در مقطع کنونی ثابت کرده‌اند قادر به درآمدزایی نیستند بنابراین یکی از راه‌های جبران کمبود‌های مالی فروش یا صدور رضایتنامه بازیکنان گرانقیمت خواهد بود. بیرانوند در نیم‌فصل به آنتورپ واگذار شد که بند فسخ قرارداد ۷۵۰ هزار دلاری برای جدایی داشت. حالا شنیده می‌شود بند جدایی شجاع خلیل زاده نیز ۴۰۰ هزار دلار است و باشگاه بدش نمی‌آید مدافع شماره ۳ خود را نیز به یک تیم چینی یا قطری بفروشد و درآمدزایی کند! همچنین مهدی ترابی ستاره پرسپولیس با پیشنهادات خوبی از لیگ ستارگان قطر و تیم‌های اروپایی مواجه شده و او هم گزینه دیگری برای درآمدزایی باشگاه خواهد بود! این در حالی است که باشگاه پرسپولیس اگر بخواهد بازیکنی در سطح شجاع خلیل‌زاده، بیرانوند یا مهدی ترابی پیدا کند که پیدا نمی‌کند، باید یک پولی هم روی درآمد حاصل از فروش این دو بازیکن بگذارد! در واقع درآمد فروش خلیل زاده یا ترابی برخلاف بیرانوند نه تنها دردی از درد‌های پرسپولیس را دوا نمی‌کند بلکه این تیم را خالی از ستاره نیز خواهد کرد! از سوی دیگرچند بازیکن همچون بشار رسن یا علی علیپور که قراردادشان با پرسپولیس به اتمام می‌رسد هم نمی‌توانند در این تیم بمانند.
باشگاه پرسپولیس که هر سال به بازیکنانی همچون محمد انصاری ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان باید پول بدهد آیا قادر است به علیپور یا بشار هم پول پرداخت کند؟ شنیدیم باشگاه پرسپولیس از سر ناچاری ناشی از بی‌پولی یا اینکه آگاهانه بی‌میل نیستند بازیکنان گرانقیمت به تیم‌های دیگر بروند. این موضوع می‌تواند تیم پرسپولیس را در فصل آینده با دشواری‌های زیادی روبه‌رو کند و بیشتر از همه این یحیی گل‌محمدی است که دچار دردسر می‌شود!

منبع خبر: خبر ورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: