کد خبر: ۸۴۹۰۰۸
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۷
تعداد بازدید: ۴۵۹
استاندار قم گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا هیچ مراسم و افطاری در اماکن مقدس و مساجد قم تا نیمه اردیبهشت‌ماه برگزار نمی‌شود.

هیچ مراسمی فعلا در قم برگزار نمی‌شودبه گزارش خبرداغ به نقل از  مهر ، استاندار قم گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا هیچ مراسم و افطاری در اماکن مقدس و مساجد قم تا نیمه اردیبهشت‌ماه برگزار نمی‌شود.

بهرام سرمست ظهر شنبه پس از جلسه‌ای که با هیئت دولت و رئیس جمهور از طریق ویدئو کنفرانس برگزار کرد در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به برخی مصوبات این جلسه، گفت: حفظ شرایط قرنطینه خانگی و تعطیلی مشاغل پر ریسک همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به تداوم تعطیلی مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز حوزوی و آموزشی تا اطلاع ثانوی، افزود: مراکز علمی دانشگاهی مجازند صرفاً در مقطع دکترا به صورت حضوری فعالیت نمایند.

استاندار قم تصریح کرد: به مناسبت ماه مبارک رمضان مراسم تجمع و افطاری در اماکن مقدس و مساجد تا نیمه اردیبهشت‌ماه نخواهیم داشت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به بازگشایی برخی صنوف و آغاز به کار مجدد کسبه کم ریسک اشاره کرد و افزود: پاساژها و صنوف واقع در اماکن مسقف و بازارها مشروط به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و صرفاً تا ساعت ۱۸ مجاز به فعالیت خواهند بود و دستورالعمل‌های آن از طریق اتاق اصناف، دانشگاه علوم پزشکی و سازمان صمت اطلاع رسانی خواهد شد.

سرمست توسعه ناوگان حمل و نقل شهری را از دیگر مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا عنوان و گفت: مقرر شد تجهیز و نوسازی و افزایش تعداد اتوبوس‌های شهری در شهری‌های بزرگ در دستور کار قرار گیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: