کد خبر: ۸۴۹۰۰۲
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۲
تعداد بازدید: ۳۱۴
فرمانده انتظامی استان مازندران از شناسایی و انهدام باند سارقان و کشف جواهرات و سنگ های قیمتی مسروقه به ارزش 70 میلیارد ریال در شهرستان "ساری" خبر داد.

انهدام باند سارقان جواهرات و سنگ‌های قیمتیبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا ، فرمانده انتظامی استان مازندران از شناسایی و انهدام باند سارقان و کشف جواهرات و سنگ های قیمتی مسروقه به ارزش 70 میلیارد ریال در شهرستان "ساری" خبر داد.

سردار "سید محمود میرفیضی" با اعلام این خبر، گفت: در پی وقوع سرقت از گالری جواهرات، طلاجات و تراش سنگ های قیمتی در یک واحد آپارتمانی واقع در شهرستان ساری و سرقت مقادیر زیادی جواهرات و سنگ های قیمتی به ارزش 70 میلیارد ریال، با توجه به حساسیت موضوع، رسیدگی پرونده در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان با حضور در محل وقوع در بررسی صحنه جرم دریافتند، سارق یا سارقان به صورت حرفه ای با شیوه و شگرد خاص از طریق درب ورودی اصلی وارد ساختمان شده و با تخریب درب واحد آپارتمانی و سیستم های حفاظتی، جواهرات و سنگ های قیمتی را به سرقت بردند.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی برای شناسایی و دستگیری سارقان، افزود:کارآگاهان پلیس آگاهی در ادامه تحقیقات و با توجه به سرنخ های به جامانده از رد یکدستگاه خودرو سواری پژو 405 در این پرونده موفق شدند، یکی از سارقان حرفه ای که از اعضای اصلی این باند سرقت بود را شناسایی کنند.

سردار میرفیضی با بیان اینکه ماموران پس از شناسایی متهم، این فرد را در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه حین فروش اموال مسروقه دستگیر کردند؛ گفت: متهم در تحقیقات اولیه پلیس به جرم خود با همکاری سه همدستش اقرار کرد؛ در این عملیات از این متهم مقادیری جواهرات و سنگ های قیمتی کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره شناسایی و دستگیری دیگر اعضای این باند از کشف اکثر اموال مسروقه اعم از سنگ های جواهری به میزان 4 کیلوگرم، جواهرات و طلاجات به همراه تجهیزات مدرن گوهر شناسی خبر داد و افزود: برابر اعلام کارشناسان ارزش تقریبی اموال مسروقه 390 هزار دلار معادل 70 میلیارد ریال برآورد شده که اموال مسروقه توسط مالباخته مورد شناسایی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به تشکیل پرونده برای اعضای این باند سرقت، افزود: متهمان با صدور قرار قانونی مناسب از سوی مرجع قضائی روانه زندان شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: