کد خبر: ۸۴۸۹۹۹
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۳
تعداد بازدید: ۵۴۰
تمامی واحدهای صنفی اتحادیه طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، اعم از واحدهای واقع در خیابان، پاساژها و مجتمع ها، و بازار مجاز به فعالیت و بازگشایی واحدهای کسبی خود هستند.

طلافروشی‌ها مجاز به بازگشایی شدندبه گزارش خبرداغ به نقل از  مهر ، تمامی واحدهای صنفی اتحادیه طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، اعم از واحدهای واقع در خیابان، پاساژها و مجتمع ها، و بازار مجاز به فعالیت و بازگشایی واحدهای کسبی خود هستند.

تمامی واحدهای صنفی اتحادیه طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، اعم از واحدهای واقع در خیابان، پاساژها و مجتمع‌ها، و بازار مجاز به فعالیت و بازگشایی واحدهای کسبی خود هستند.

در همین راستا کلیه واحدهای کسب ملزم به ثبت نام در سامانه وزارت بهداشت salamat.gov.ir، و رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی اعلامی برای فعالیت بوده و ساعت کاری پاساژها تا ساعت ۱۸ اعلام می‌گردد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: