کد خبر: ۸۴۸۹۷۹
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۵
تعداد بازدید: ۲۴۰
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با اشاره به اینکه برداشتن سقف ورود به محدوده طرح ترافیک به معنای بخشیده شدن عوارض آن نیست،‌گفت: حناچی در این زمینه از شورای شهر مجوزی دریافت نکرده است.

شورای شهر تهران: ورود به طرح ترافیک آزاد است ولی عوارض ورود بخشیده نشده استبه گزارش خبرداغ ، محمد علیخانی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران طی تذکری که در صحن شورا مطرح کرد، درباره لغو طرح ترافیک در پایتخت اظهار داشت: ستاد کرونا و وزارت بهداشت اعلام کرد که همه خودروها می‌توانند وارد محدوده طرح ترافیک شوند تا از این طریق آمار مسافران حمل و نقل عمومی کاهش یابد و از شیوع کرونا پیشگیری شود.

وی افزود: تصمیم ستاد مقابله با کرونا درست بود ولی باید توجه داشت که سقف ورود به محدوده طرح ترافیک برداشته شد و این موضوع به معنای بخشیده شدن عوارض طرح ترافیک نیست.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران تأکید کرد: شهرداری در صورتی که می‌خواهد عوارض طرح ترافیک را به شهروندان ببخشد باید حتماً از شورای شهر مصوبه داشته باشد که در حال حاضر طرح یا لایحه‌ای مرتبط با این موضوع در شورا مطرح نشده است.

علیخانی گفت: ممکن است عوارض طرح ترافیک بخشیده شود و یا تخفیف برای آن در نظر گرفته شود ولی باید توجه داشت که کما فی سابق عوارض باید لحاظ شود و در غیر اینصورت شهرداری خلاف قانون عمل کرده و ما در این زمینه به حناچی تذکر می‌دهیم.

فارس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: