کد خبر: ۸۴۸۸۶۷
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۴
تعداد بازدید: ۲۸۱
نتو گلر برزیلی بارسلونا، تابستان پیش رو در صورت رسیدن پیشنهادی خوب، واگذار خواهد شد.

رقیب تراشتگن در فهرست فروش بارسلونا!به گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه ، نتو گلر برزیلی بارسلونا، تابستان پیش رو در صورت رسیدن پیشنهادی خوب، واگذار خواهد شد.

تنها یک سال پس از پیوستن به بارسلونا "نتو"، در فهرست فروش این باشگاه قرار خواهد گرفت. این ادعایی است که امروز موندودپورتیوو مطرح کرد.

نتو تابستان سال گذشته با قراردادی به ارزش 26 + 9 میلیون یورو از والنسیا به بارسا پیوست تا رقیبی برای مارک آندره تراشتگن باشد. چند ماه بعد او نتوانسته کار خاصی در بارسا انجام دهد و یکی دو مصدومیت بد موقع نیز به ضرر او تمام شده است.

در شرایطی که وضعیت آینده فصل جاری نامشخص است و شیوع کرونا شاید باعث نیمه تمام ماندن بازی ها شود، باشگاه بارسلونا به دلیل ضرر و زیان اقتصادی شدید از ناحیه تعطیلی فوتبال، قصد دارد نتو را در فهرست فروش بگذارد و اگر پیشنهادی خوب برای وی برسد، با جدایی او موافقت خواهد کرد.

بارسلونا قصد دارد حداقل 26 میلیون یوروی پرداختی برای نتو را جبران کند. آخرین بازی این دروازه بان برزیلی به نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا برابر اتلتیکو بر می گردد که با شکست 3-2 بارسا همراه شد. تراشتگن آن بازی را به دلیل مصدومیت از دست داد. او در کوپا دل ری هم تنها یک بازی برابر ایبیسا انجام داد و سپس مصدوم شد تا تراشتگن در بازی مقابل لگانس و بیلبائو، درون دروازه بارسا قرار بگیرد.

هدف کادر فنی بارسا میدان دادن به اینیاکی پنیاست. گلر 21 ساله تیم دوم باشگاه که امسال دروازه بان سوم تیم اول محسوب می شود. اینیاکی با درخشش در تیم دوم، توانسته رضایت کادر فنی را جلب کرده و آنها متقاعد شده اند که پنیا می تواند فصل بعد جای نتو به عنوان سنگربان دوم را بگیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: