کد خبر: ۸۴۸۸۳۹
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۴
تعداد بازدید: ۲۲۲
با توجه به باز شدن بخش دیگری از مشاغل و کسب و کارها و تردد استانی و بین استانی، بانک ایران زمین اعلام کرد آماده ارائه تمام خدمات بانکداری الکترونیک به مشتریان است که از حضور و تردد بیشتر اجتناب کنند.

آمادگی بانک ایران زمین برای ارائه خدمات الکترونیکبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین ، مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین با اشاره به اینکه روزهای آینده شاهد باز شدن بخش دیگری از کسب و کارها و همچنین ترددهای بین استانی خواهیم بود اظهار داشت: مردم ما باید به این نکته توجه داشته باشند، که این موضوع به معنای رفع اپیدمی کرونا نیست، و رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی الزامی است.
استاد با اشاره به شرایط بهداشتی شعب بانک ایران زمین گفت: همکاران من در شعب تمامی مسائل بهداشتی و دستورالعمل‌های ابلاغ شده را رعایت می‌کنند، اما از مشتریان می‌خواهیم در صورت امکان به شعب مراجعه نکنند و امور خود را از طریق بانکداری الکترونیک انجام دهند.
وی افزود: محیط‌های عمومی مانند شعب بانک ها به جهت رفت و آمدهای زیاد حتی با رعایت نکات بهداشتی جزو محل‌های پر خطر هستند و مشتریان برای حفظ سلامت خود و همکاران من از حضور غیر ضروری باید خودداری کنند.
مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین، بانکداری آنلاین را راهی مناسب برای انجام امور مالی عنوان کرد و گفت: همه بخش های بانک از جمله بخش فناوری اطلاعات از آمادگی کامل برای ارائه خدمات از راه دور به مشتریان آماده هستند و در حال حاضر بخش زیادی از خدمات بانکی به صورت آنلاین وجود دارد.
استاد در پایان افزود: مشتریان در صورتی که با مشکلی مواجه شدند قبل از حضور در شعب می‌توانند مسائل خود را از طریق شماره ۲۴۸۰۹ (مرکز ارتباط با مشتریان بانک) مطرح کنند و از حضور غیر ضروری در شعب خودداری کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: