کد خبر: ۸۴۸۸۲۴
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۴
تعداد بازدید: ۳۱۸
عضو شورای مرکزی جبهه پیروان گفت:تفاوت چشمگیر دستمزد کارگران و کارمندان از اقشار جامعه اصلاً قابل قبول نیست.

تفاوت حقوق کارگر و کارمند درست نیستبه گزارش  خبرداغ : حسن غفوری فرد، نایب رئیس شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری درباره چالش‌های پیش آمده در رابطه با تعیین حداقل دستمزد کارگران در سال جاری گفت: طبقه کارگر حق بزرگی به گردن انقلاب اسلامی دارند و امام خمینی (ره) می‌فرمودند برکاتی که در کشور داریم مرهون وجود کارگرها است و نقش کارگرها در انقلاب و بعد از آن در تولید از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی افزود: درباره بحث اخیر باید شرایط فعلی کشور را نیز تا حدودی در نظر داشته باشیم، یعنی اینکه اگر دستمزد کارگرها به میزان کمتری افزایش داشته است بخشی به خاطر شرایط اقتصادی کشور است و افزایش بیش از اندازه دستمزدها ممکن است منجر به اخراج برخی کارگرها از طرف کارفرمایان شود.

وی همچنین گفت: با این حال به نظر می‌رسد که تصمیم اخیر یک تصمیم موقت برای عبور از شرایط فعلی است و امیدوارم که به زودی رضایت کارگران عزیز در رابطه با دستمزدها تأمین شود.

غفوری فرد در ادامه با تاکید بر اینکه حتماً باید رضایت این قشر محروم جامعه جلب شود گفت: بعد از انقلاب جامعه کارگری نقش پررنگی در جبهه‌های نبرد با رژیم بعث داشتند و پس از آن نیز بخش اعظم راه اندازی صنایع به همت جامعه کارگری انجام شده و لازم است که دولت توجه جدی تری به این قشر آسیب دیده جامعه داشته باشد.

وی با اشاره به تفاوت دستمزد کارگران با کارمندان و کارکنان دولت تصریح کرد: تفاوت چشمگیر دستمزد این دو قشر از اقشار جامعه به نظر قابل قبول نیست اما طرح این موضوع نیاز به یک شرایط بهتری نسبت به شرایط امروز کشور دارد و ان شالله پس از بیماری کرونا این مطالب به بحث آزاد گذاشته شود.
منبع:
مهر

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: