کد خبر: ۸۴۸۸۱۲
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۲
تعداد بازدید: ۳۲۹
یک عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور از بررسی طرح الحاق یک تبصره به قانون انتخابات در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

بررسی طرح الحاق یک تبصره به قانون انتخابات در جلسه امروز کمیسیون شوراهابه گزارش خبرداغ، قاسم میرزایی نیکو در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره بررسی دو فوریت الحاق یک تبصره به قانون انتخابات ریاست جمهوری، مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور گفت: امروز ساعت یازده در کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور الحاق یک تبصره به قانون انتخابات را بررسی و برای ارسال به صحن آماده‌اش می‌کنیم.

این عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور ادامه داد: در جلسات این هفته صحن که در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه برگزار می‌شود، طرح الحاق یک تبصره به قانون انتخابات را بررسی خواهیم کرد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، روز (چهارشنبه ۲۷ فروردین) هفته گذشته وکلای ملت با دو فوریت طرح الحاق یک تبصره به قانون انتخابات موافقت کردند که در صورت تصویب نهایی امکان تظلم‌خواهی و پیگیری قضایی گزارش‌ها و اتهامات کذب را برای نمایندگان مجلس فراهم می‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: