کد خبر: ۸۴۸۶۷۶
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۴
تعداد بازدید: ۱۹۰
پیشکسوت استقلال گفت: امیدوارم روند واگذاری به صورت اصولی انجام شود و این موضوع به گونه‌ای شود تا افرادی بیایند که شایستگی کار در استقلال را دارند و بتوانند برای استقلال درآمدزایی کنند.

واگذاری سرخابی‌ها کار ساده‌ای نیست/ امیدوارم سعادتمند استقلال را به جایگاه اصلی‌اش برساندبه گزارش خبرداغ به نقل از برنا؛ علیرضا اکبرپور، پیشکسوت باشگاه استقلال و سرمربی تیم فوتبال نوجوانان، پیرامون برگزاری جلسه‌اش با مدیرعامل باشگاه به خبرنگار برنا گفت: سعادتمند از پیشکسوتان برای حضور در این جلسه دعوت کرده بود و ما به عنوان پیشکسوتان برای این که حمایت خودمان را نشان دهیم، آمدیم. صحبت‌های خیلی مثبتی مطرح شد و امیدوارم سعادتمند بتواند برنامه‌هایش را عملی کند تا استقلال به جایگاه اصلی‌اش برسد و ما نیز هر کاری بتوانیم انجام می‌ دهیم تا این اتفاق در این دوره رخ بدهد.

اکبرپور در واکنش به خصوصی‌سازی باشگاه استقلال، اظهار کرد: در این باره کارهایی صورت گرفته است و همه می‌دانند واگذاری این دو باشگاه کار ساده‌ای نیست. امیدوارم روند واگذاری به صورت اصولی انجام شود و موضوع به گونه‌ای شود تا افرادی بیایند که شایستگی کار در استقلال را دارند و بتوانند درآمدزایی کنند. هواداران بدانند استقلال متعلق به آنهاست و سرمایه باشگاه چیزی نیست جز همین عشقی که همه ما به باشگاه داریم.

مهاجم اسبق استقلال و تیم ملی درباره بدهی‌های سنگین باشگاه استقلال، افزود: سعادتمند قبلا در هیات مدیره بوده و از بدهی‌ها خبر دارد و اینکه باشگاه را در این وضعیت عهده‌دار شده اصلا بحث کم و کار ساده‌ای نیست. امیدوارم او با برنامه‌هایی که دارد، بتواند بدهی‌های باشگاه را پرداخت کند و استقلال را از این بحران نجات دهد.

سرمربی نوجوانان استقلال تصریح کرد: کمیته فنی استقلال باید در باشگاه تعیین کننده باشد. البته صحبتی با بنده نشد اما پیشکسوتان همه عاشقان استقلال هستند که عمر خود را برای تیم گذاشته‌اند و بسیاری از افراد می‌توانند با حضور در این کمیته به باشگاه کمک کنند.

 

منبع خبر : خبرگزاری برنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: