کد خبر: ۸۴۸۶۴۸
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۶
تعداد بازدید: ۲۷۱
رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در پی هشدار سطح قرمز سازمان هواشناسی برای باد شدید، بارش تگرگ و بالاآمدن سطح آب رودخانه‌ها در پی تقویت سامانه بارشی در استان‌های فارس، بوشهر، هرمزگان، کرمان و سیستان و بلوچستان از عصر چهارشنبه آماده باش کامل در پنج استان یادشده را اعلام کرد.

آماده باش هلال احمر در ۵ استان در پی هشدار قرمز هواشناسیبه گزارش خبرداغ ، رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در پی هشدار سطح قرمز سازمان هواشناسی برای باد شدید، بارش تگرگ و بالاآمدن سطح آب رودخانه‌ها در پی تقویت سامانه بارشی در استان‌های فارس، بوشهر، هرمزگان، کرمان و سیستان و بلوچستان از عصر چهارشنبه اعلام آماده باش کامل در پنج استان یادشده را اعلام کرد.

«مرتضی سلیمی» افزود: پیش‌بینی شده علاوه بر سیل و آبگرفتی در استان‌های فارس، بوشهر، هرمزگان، کرمان و سیستان و بلوچستان، دبی ورودی رودخانه‌های شرقی از کشور افغانستان نیز افزایش یابد.

وی ادامه داد: آماده باش هلال احمر به همه شعب، پایگاه‌های امداد و نجات و مراکز امداد هوایی پنج استان یادشده، شناسایی محل‌های امن و با امکانات مناسب برای اسکان اضطراری و هماهنگی با دستگاه‌های همکار در مدیریت بحران را شامل می‌شود.

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اضافه کرد: استان‌های بوشهر، فارس و هرمزگان هم وضعیت خاصی در بارش‌های ۷۲ ساعت آینده خواهند داشت که انشاءالله مراقب و آماده خواهند بود.

ایرنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: