کد خبر: ۸۴۸۶۳۰
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۱
تعداد بازدید: ۱۵۸
معاون اول رئیس جمهور در تماس‌هایی با استانداران چهار استان بر مدیریت بارش‌ها و پیشگیری از جاری شدن سیلاب تاکید کرد.

تاکید جهانگیری بر مدیریت بارش‌ها و پیشگیری از جاری شدن سیلاب در تماس تلفنی با استانداران ۴ استانبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در تماس‌های تلفنی با استانداران سیستان و بلوچستان، کرمان، بوشهر، فارس و هرمزگان، با اشاره به هشدارهای سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال وقوع بارش‌های شدید و جاری شدن سیل در این استان‌ها، بر لزوم آماده‌باش کامل و اقدامات لازم برای پیشگیری از بروز خسارات تاکید کرد.

اسحاق جهانگیری عصر امروز (چهارشنبه) در این تماس‌های تلفنی، خواستار آماده باش کامل ستاد مدیریت بحران و نیروهای امدادی استان شد و از استانداران خواست تمهیدات و پیش بینی‌های لازم را برای پیشگیری از بروز خسارات احتمالی ناشی از سیل و طغیان رودخانه‌ها انجام دهند و آمادگی لازم را برای کمک و امدادرسانی به سیل زدگان داشته باشند.

جهانگیری همچنین در این تماس‌های تلفنی در جریان آخرین وضعیت شیوع کرونا در این استان‌ها نیز قرار گرفت و از تعداد مبتلایان، بهبود یافتگان و جانباختگان مطلع شد.

استانداران سیستان و بلوچستان، کرمان، بوشهر، فارس و هرمزگان نیز در این تماس‌های تلفنی، ضمن تشریح اقدامات صورت گرفته برای مدیریت بارش‌ها و پیشگیری از آبگرفتگی معابر، از آمادگی استان برای امدادرسانی به سیل زدگان در صورت لزوم خبر دادند و گزارشی از آخرین وضعیت شیوع کرونا در استان متبوع خود به معاون اول رئیس جمهور ارائه کردند

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: