کد خبر: ۸۴۸۶۱۴
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۵
تعداد بازدید: ۲۵۷
سارقان اموال احمدرضا عابدزاده در شمال کشور از سوی پلیس دستگیر شدند.

سارقان اموال عابدزاده بازداشت شدندبه گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه ، احمدرضا عابدزاده که شمال کشور رستوران داری می کند، خانه اش نیز در همانجا است و دو روز قبل در اقدامی عجیب خانه و مغازه وی مورد دستبرد سارقان قرار گرفت.

سارق هایی که به خانه و رستوران عابدزاده دستبرد زدند، لباس ها و دستکش های او در جام جهانی ۱۹۹۸ به همراه تابلوهای نفیس و برخی هدایای مردم و مجسمه های داخل منزل و وسایل گرانقیمت را دزدیدند. همچنین لوسترهای مغازه عابدزاده نیز مورد سرقت قرار گرفت و همین موضوع عصبانیت عقاب فوتبال ایران را در پی داشت.

با پیگیری های پلیس استان مازندران اما ۴ نفری که در این سرقت نقش داشتند، دستگیر شدند و با توجه به اطلاعات رسیده فقط باز داشت یکی از آنها باقی مانده است. همچنین گفته می شود دو نفر از این سارقان به قید وثیقه آزاد شده اند و دو نفر دیگر به توجه به سوابق کیفری به زندان رفتند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
0
0
غیر ممکن کردن ورود سارقین راه داره و قرار نیست هرکی چهار تا قفل، در یا حفاظهایی که تحت عنوان متقلبانه ضد سرقت میفروشند گذاشت فکر کنه که من که همه کار کردم پس چطوری دزد بهم زد؟؟!! چون مهم اینه که چه قفلی و چه دری بذاری و کجا و چطوری بذاری. پس یادمان باشد سارقین که روح نیستند بتونن از دیوار رد بشن، هر منزل یا محل کاری یک تعداد محدود معبر برای ورود داره که شامل در، بالکن، پاسیو، نورگیر و پنجره ها هستش و اگر قفل ضد دیلم که تمام روشهای ورود سارقین از درو بدون هیچ اما و اگری غیر ممکن میکنه و حفاظ ضد دیلم که قابل تخریب از جای جوش و فاصله انداختن با جک نیست را در منزل و محل کار نصب کنند، دیگه سارقین حتی اگر تا پشت درو پنجره ها هم برسند، امکان ورود نخواهند داشت
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: