کد خبر: ۸۴۸۵۳۶
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۷
تعداد بازدید: ۳۱۶
محمد نادری تنها در صورتی بازیکن پرسپولیس خواهد ماند که بتواند رضایت باشگاه کورتریک بلژیک را برای حضور قطعی در جمع شاگردان یحیی گل محمدی جلب کند.

وضعیت مبهم محمد نادری در باشگاه پرسپولیس ؛ مدافع سرخپوشان ماندنی خواهد شد؟به گزارش خبرداغ، باشگاه پرسپولیس ارز لازم برای حفظ بازیکنان خارجی خود و مدافع ایرانی‌اش را ندارد.

محکومیت های مالی باشگاه پرسپولیس از سوی کمیته انضباطی فدراسیون جهانی فوتبال در حالی نزدیک به دو میلیون یورو است که سرخ ها توان پرداخت آن را به بازیکنان و مربیان طلبکار خارجی پیشین خود ندارند.

همچنین اعضای تیم فوتبال پرسپولیس برای فصل جاری رقابت های لیگ‌برتر حدود ۴۵ الی ۵۰ درصد از قراردادهای خود را طلب دارند که کار هیات مدیره فعلی سرخ‌ها را برای پرداختی به آنها سخت کرده است.

از این‌رو باشگاه پرسپولیس قصد دارد بخشی از هزینه های ارزی خود را برای فصل آینده کمتر کرده تا بتواند میزان پرداختی خود را کاهش دهد.

بوژیدار رادوشوویچ تنها بازیکن خارجی سرخ هاست که برای فصل آینده نیز با این تیم قرارداد دارد و مشکلی برای ماندن در جمع شاگردان یحیی گل محمدی برای دروازه بان کروات وجود ندارد.

با این حال، شرایط برای سایر خارجی های این تیم متفاوت است. بشار رسن، کریستین اوساگونا و آنتونی استوکس در صورت عدم تخفیف به این باشگاه برای تمدید قرارداد نزدیک به درب خروج خواهند بود تا پرسپولیس مجبور به پرداخت پول کمتری به آنها باشد.

در این بین محمد نادری نیز تنها در صورتی بازیکن پرسپولیس خواهد ماند که بتواند رضایت باشگاه کورتریک بلژیک را برای حضور قطعی در جمع شاگردان یحیی گل محمدی جلب کند. مدافع سرخپوشان که دو فصل اخیر به عنوان بازیکن قرضی در پرسپولیس حضور داشته است نیاز به رضایتنامه کورتریک بلژیک برای ماندن در پرسپولیس دارد اما وضعیت مالی فعلی سرخ ها به گونه‌ای است که این تیم قادر به پرداخت پول بابت رضایتنامه نادری ندارد.

به نظر می رسد نادری همچون یکی دو بازیکن خارجی فعلی سرخ ها شانس اندکی برای ماندن در این تیم برای فصل آینده داشته باشد و بایستی به ژوپیلر لیگ بلژیک رفته تا در کورتریک بازی کند.

منبع: مهر

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: