کد خبر: ۸۴۸۴۸۹
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۳
تعداد بازدید: ۱۸۲
آی اُ اِل:
آی اُ اِل در گزارشی به تحریم‌ها علیه ایران پرداخت و نوشت: در این شرایط شرم‌آور است که تحریم‌های شدید دسترسی به مواد لازم را محدود می‌کند، بنابراین تحریم‌کنندگان با این کار ایرانیان را می‌کشند.

اگر به یکدیگر کمک نکنیم، فاجعه کرونا به پایان نمی‌رسد/ تحریم‌ها در شرایط فعلی، شرم‌آور استبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا ، برخورداری از تجهیزات بهداشتی و درمان، یکی از حقوق اساسی هر انسان صرف نظر از تفاوت‌های نژاد، مذهب، عقیده سیاسی و وضعیت اقتصادی یا اجتماعی است.

این روزها جهان با ویروس خطرناکی روبرو شده است که همه انسان‌ها را تحت تأثیر قرار می‌دهد. هزاران نفر به دلیل این فاجعه جان خود را از دست می‌دهند. اگر به یکدیگر کمک نکنیم، این فاجعه به پایان نمی‌رسد.

ایران از تحریم‌های وحشیانه‌ای که ایالات متحده تحمیل کرده است، رنج می‌برد. این تحریم‌ها با هدف مسدود کردن روابط ایران با جهان انجام شده و این امر مبارزه با ویروس را برای بخش درمان ایران سخت می‌کند. نبود تجهیزات پزشکی، دارویی و آزمایشگاهی مانند لباس‌های محافظ و داروهای لازم باعث افزایش بار بیماری همه‌گیر و تعداد تلفات شده است.

 به نقل از آی اُ اِل، علیرغم تلاش سازمان جهانی بهداشت و سایر سازمان‌های بین‌المللی بشردوستانه که لوازم و ملزومات پزشکی را ارسال می‌کنند، سرعت شیوع این بیماری و اثرات مضر تحریم‌ها منجر به کاهش دسترسی به داروها و تجهیزات نجات‌بخش زندگی شده است. در این شرایط شرم‌آور است که تحریم‌های شدید دسترسی به مواد لازم را محدود می‌کند، بنابراین آنها با این کار ایرانیان را می‌کشند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: