کد خبر: ۸۴۸۳۴۱
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۹
تعداد بازدید: ۱۴۷
وزیران امور خارجه ایران و هند در تماس تلفنی با یکدیگر درباره آخرین وضعیت شیوع ویروس کرونا و تحولات منطقه تبادل نظر کردند.

رایزنی ظریف و همتای هندی‌اش درباره تحولات منطقه و کرونابه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان و سابرامانیام جایشانکار، وزیر امور خارجه هند عصر امروز در تماسی تلفنی در خصوص آخرین تحولات سیاسی در افغانستان، خصوصا روند صلح در این کشور، آخرین وضعیت شیوع کرونا در منطقه و جهان و راه‌های جمعی مقابله با آن و نیز تحریم‌های غیر قانونی و یک‌جانبه آمریکا ضد ملت ایران گفت‌وگو و تبادل نظر کردند.

وزیر امورخارجه هند نیز با انتشار پیامی در صفحه توئیتر خود از رایزنی تلفنی امروزش با محمدجواد ظریف وزیر امورخارجه کشورمان خبر داد.

وی در پیام خود تصریح کرد: یک تماس از جواد ظریف وزیر خارجه ایران دریافت کردم. ما درباره مقابله با شیوع ویروس کرونا و همچنین آخرین تحولات منطقه گفت‌وگو و رایزنی کردیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: