کد خبر: ۸۴۸۲۰۳
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۸
تعداد بازدید: ۶۶۴
همسر سابق سرمربی پیشین آرسنال در گفت‌و‌گویی جالب مدعی شد که این مرد اسپانیایی او را مسبب اخراجش از جمع توپچی‌ها دانسته است.

رفتار عجیب سرمربی سابق آرسنال با همسرشبه گزارش خبرداغ به نقل از نشریه سان ، اونای امری سرمربی پیشین تیم فوتبال آرسنال که ماه نوامبر سال گذشته اخراج شد، در این تیم روز‌های پرفراز و نشیبی را تجربه کرد و نتوانست انتظارات مدیران و هواداران تیم قرمزپوش لندن را برآورد کند. او، اما در آن روز‌ها نه فقط در حرفه‌اش بلکه در زندگی شخصی خود هم روز‌های پرتلاطمی را سپری می‌کرد.

«ساشا رایت» همسر سابق این مرد اسپانیایی، در یک گفتگو با نشریه سان فاش کرد که چگونه زندگی مشترک دو ساله اش با سرمربی سابق سویا بعد از اختلافات متناوب به جایی رسید که این در نهایت ماه گذشته تصمیم گرفت از این مرد ۴۸ ساله جدا شود.

 

رایت ۳۵ ساله گفت: من به اونای اعتماد داشتم و واقعاً امیدوار بودم که زندگی‌ام با او دوام پیدا می‌کند و یک روز می‌توانیم صاحب فرزند شویم. من فکر می‌کردم که او یک جنتلمن و یک مرد خانواده دوست واقعی است. در نهایت، اما من فهمیدم که نه اینطور نیست و او کسی نیست که بتوان زندگی را در کنارش ادامه داد.

ساشا رایت و اونای امری ماه سپتامبر سال گذشته از یکدیگر جدا شدند - دو ماه قبل از اخراج امری از آرسنال -، اما رایت در ماه دسامبر تصمیم گرفت به این قهر سه ماهه پایان دهد. او درباره تصمیمش گفت: وقتی که برگشتم او مرا به خاطر اخراج شدنش از آرسنال مقصر دانست. به من گفت «تو یک جادوگر سفید هستی که برایم کلی بدشانسی آوردی. از روزی که از هم جدا شدیم تیم ما شروع به باختن کرده است. جدایی از تو ذهن مرا درگیر استرس و اضطراب کرد.»

افشاگری‌های ساشا رایت مشخص کرد که چرا آرسنال در یک مقطع از فصل آنقدر دچار افت شد که در کورس کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا از رقیب همشهری‌اش تاتنهام جا ماند و جایگاهش در جدول تنزل کرد. او سال ۲۰۱۸ که جای آرسن ونگر را روی نیمکت آرسنال گرفت، از نگاه خیلی‌ها همان ناجی بود که می‌توانست توپچی‌ها را به جمع مدعیان قهرمانی برگرداند، اما با وجود کسب ۱۱ برد متوالی در اولین فصل مربیگری‌اش در شمال لندن و رساندن آرسنال به فینال لیگ اروپا، هواداران نتوانستند او را به عنوان یک گزینه مناسب برای هدایت تیم‌شان قلمداد کنند. امری به تدریج از چشم هواداران افتاد تا جایی که آن‌ها او را به خاطر عدم تسلطش بر زبان انگلیسی مورد تمسخر قرار می‌دادند.

ساشا رایت مدت کوتاهی پس از استخدام شدن اونای امری به عنوان سرمربی آرسنال با او آشنا شد. او در این باره هم گفت: ما تابستان سال ۲۰۱۸ با هم آشنا شدیم. من پیگیر مسابقات فوتبال نیستم و به همین دلیل هم نمی‌دانستم که او چه کسی است. او به من گفت که صنعت ورزش کار می‌کند و به خاطر اینکه تازه به لندن آمده بود، انگلیسی‌اش بسیار ضعیف بود. یکی از اولین ملاقات‌های‌مان را در یک رستوران ایتالیایی در منطقه همپستد گذاشتم. زمانی که وارد رستوران شد من از واکنش مردم متوجه شدم که او باید آدم مهمی باشد، چون با اینکه رستوران در آستانه تعطیل شدن بود، با ورود او، به کارشان ادامه دادند. لهجه امری بسیار غلیظ بود. او مرتباً مکالمه‌مان را قطع می‌کرد تا بتواند در گوگل ترنسلیت (سرویس ترجمه گوگل) معادل انگلیسی کلماتی که می‌خواست به من بگوید را پیدا کند. با این حال از همان اولین باری که او را ملاقات کردم به نظرم آدم جذابی آمد. او شیک‌پوش بود و به نظر می‌رسید که آدم واقعاً خوبی باشد. به شوخی گفت که من می‌توانم معلم انگلیسی‌اش باشم.

یکی از دلایل جدایی همسر امری از او، وسواس بیش از اندازه این مرد اسپانیایی نسبت به فوتبال بود. ساشا رایت این موضوع را پس از صرف یک وعده شام در کنار امری در خارج از خانه و بازگشت به منزل در ساعت یک بامداد متوجه شد، زمانی که همسر سابقش در آن زمان از شب دو مسابقه فوتبال را به صورت همزمان تماشا می‌کرد.

او در این باره گفت: اونای خیلی آدم محافظه‌کاری بود. او برای من هیچ هدیه یا کادویی نمی‌خرید و مرا به خرید هم نمی‌برد، اما من هم از او انتظار نداشتم، چون خودم منبع درآمد داشتم. با این حال ما تعطیلات خوبی را در کنار هم سپری کردیم. وقتی از مسابقات فوتبال به خانه برمی‌گشت احساسش تحت تأثیر اتفاقی بود که در آنجا رخ داده بود.

زندگی ما شده بود تماشای مسابقات فوتبال و چک کردن نتایج. حتی موقع خواب هم او با تبلتش یک بازی را تماشا می‌کرد و با تبلیتش یک بازی دیگر. صبح‌ها هم کارش همین بود. کمی آزار دهنده بود، اما این عادت زندگی‌اش بود و من هم آن را پذیرفته بودم. من هرگز با خانواده، دوستان یا هیچ کدام از همکارانش در آرسنال ملاقات نکردم.

اگر هم کسی اتفاقی ما را در رستوران یا جایی می‌دید، او هرگز مرا به آن‌ها معرفی نمی‌کرد و اگر هم کسی می‌خواست از ما عکس بگیرد ناراحت می‌شد. اغلب اوقات او دمدمی مزاج بود. من دیگر از این وضعیت خسته شدم و از او جدا شدم.

امری از زمان اخراجش از آرسنال بیکار است.

 

تسنیم

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: