کد خبر: ۸۴۸۱۶۰
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۹
تعداد بازدید: ۲۱۲
سخنگوی وزرات بهداشت:
از دیروز تا امروز ۱۶۵۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷۱۶۸۶ نفر رسید.

تعداد جانباختگان کرونا به ۴۴۷۴ نفر رسید/ ثبت ۱۶۵۷ نفر مبتلای جدید / ۴۳۸۹۴ نفر بهبود یافتند/ ۳۹۳۰ نفر در وضعیت شدید این بیماری قرار داندسخنگوی وزارت بهداشت گفت: از دیروز تا امروز ۱۶۵۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷۱۶۸۶ نفر رسید.


به گزارش خبرداغ به نقل از  انتخاب،جهانپور افزود: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۱۷ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند. تا کنون ۴۴۷۴ نفر از بیماران، جان باخته و دیگر در بین ما نیستند.


سخنگوی وزارت بهداشت ادامه داد: ۳۹۳۰ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون ۴۳۸۹۴ نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده اند

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: