کد خبر: ۸۴۸۱۵۹
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۱
تعداد بازدید: ۲۵۰
معاون اول رییس جمهور در دیدار معاونان و مدیران وزارت امور اقتصادی و دارایی، از عملکرد موفق بانک ملت و کسب رتبه نخست در همگامی با تحول دیجیتال، ترسیم نقشه راه استقرار بانکداری دیجیتال و واگذاری دارایی های مازاد قدردانی کرد.

تجلیل معاون اول رییس جمهور از عملکرد موفق بانک ملت در تحول دیجیتال و واگذاری دارایی های مازادبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک ملت، معاون اول رییس جمهور به پاس این عملکرد موفق در دو حوزه کلیدی اقتصادی و بانکی، دو لوح قدردانی به دکتر محمد بیگدلی مدیرعامل بانک ملت اهدا کرد.
در این لوح های تقدیر که به امضای دکتر فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی رسیده، از اهتمام و همکاری مناسب بانک ملت در اجرای برنامه ابلاغی واگذاری دارایی مازاد بانک ها و همچنین همگامی با تحول دیجیتال و تهیه نقشه راه استقرار بانکداری دیجیتال در راستای اقتصاد هوشمند قدردانی شده است.
براساس این گزارش دکتر جهانگیری در این جلسه همچنین از برنامه ریزی لازم برای پرداخت تسهیلات با نرخ سود ترجیحی ۱۲ درصدی به بنگاه های آسیب دیده از طرح فاصله گذاری اجتماعی و فراهم کردن شرایطی برای رفع نیازهای اقشار آسیب پذیر خبر داد.
معاون اول رییس جمهور همچنین گفت: فروش اموال بانک ها نیز نقش تعیین کننده ای در اقتصاد کشور دارد زیرا با افزایش منابع بانک ها قدرت پرداخت تسهیلات افزایش می یابد که این موضوع رسالت مهم نظام بانکی است.
معاون اول رییس جمهور همچنین حجم فعالیت بانک های دولتی و بانک های زیرمجموعه اصل ۴۴ را در اقتصاد کشور مثبت برشمرد.
وزیر امور اقتصاد و دارایی نیز در این جلسه نقش این وزارتخانه در بهبود شرایط اقتصادی،‌ توسعه کشور ورفع اشکالات بنگاه ها را بی نظیر ارزیابی کرد و گفت: مهمترین برنامه وزارتخانه متبوعش حرکت به سمت اقتصاد هوشمند و بهبود فضای کسب و کار است.
وی با تاکید بر اینکه اقتصاد باید اهرمی برای جهش تولید در سال ۱۳۹۹ باشد اظهار داشت: عزم و اراده این وزارتخانه در جهت رشد و توسعه و افزایش تولید است و ما از راهکارهای پنجره واحد الکترونیکی، بانکداری دیجیتال،‌ مولد سازی دارایی ها و جذب سرمایه گذاری خارجی استفاده خواهیم کرد.
دکتر محمد بیگدلی مدیرعامل بانک ملت هم به خبرنگار روابط عمومی بانک ملت گفت: موفقیت های امروز بانک ملت حاصل تلاش و خرد جمعی مدیران و کارکنان دلسوز این بانک و همسویی با سیاست های اقتصادی کلان نظام، برنامه های دولت و وزارت اقتصاد است.
وی اظهار داشت: بانک ملت در حوزه بانکداری دیجیتال سرمایه گذاری علمی و تحقیقاتی زیادی انجام داده است و آثار آن در ارایه خدماتی نوین و متمایز به زودی و بیش از گذشته نمایان خواهد شد.
دکتر بیگدلی واگذاری دارایی های مازاد بانک را در راستای سیاست های ابلاغی دولت و وزارت اقتصاد، یک راهبرد اساسی و مستمر در بانک تحت مدیریت خود ذکر و تاکید کرد، پیشگامی بانک ملت در این حوزه تداوم خواهد یافت.
مدیرعامل بانک ملت دریافت لوح تقدیر از معاون اول رییس جمهوری و وزیر اقتصاد را افتخاری بزرگ و مهم برای کارکنان، مشتریان و سهامداران این بانک بزرگ بورسی توصیف و تصریح کرد: از زحمات همکارانم در بانک ملت که در روزهای سخت مبارزه با کرونا نیز سنگر جهاد اقتصادی را حفظ کردند و با جان و دل امور بانکی مردم و بنگاه های اقتصادی را انجام دادند تشکر می کنم.
دکتر بیگدلی ابراز امیدواری کرد بانک ملت در سال جهش تولید، همچون سال های گذشته و بیش از آن، نقش موثری در تامین مالی بنگاه های اقتصادی و توسعه کسب و کارها ایفا نماید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: