کد خبر: ۸۴۸۱۳۳
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۹
تعداد بازدید: ۵۱۰
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران در صفحه توئیتر خود نوشت: ۳۰۲ راننده به کرونا مبتلا شدند که از این تعداد ۱۳ راننده جان باختند.

تاکسیرانی: ۱۳ راننده تاکسی در تهران بر اثر ابتلا به کرونا جان باختندمدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران در صفحه توئیتر خود نوشت: ۳۰۲ راننده به کرونا مبتلا شدند که از این تعداد ۱۳ راننده جان باختند.

به گزارش خبرداغ به نقل از مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران، علیرضا قنادان توئیت کرد: ۸۰ درصد ابتلا در اسفندماه ۱۳۹۸ بوده و با کاهش تردد در شهر نرخ بیماری به شدت کاهش یافته است.
وی، تعداد کل مبتلایان را ۳۰۲ نفر، بهبود یافتگان ۵۳ نفر، در حال بهبودی و قرنطینه خانگی ۱۹۸ نفر، بستری در بیمارستان ۳۸ نفر و فوت شده را ۱۳ نفر اعلام کرد.

قنادان در ادامه توییت نوشت: در هفته جاری برای همه تاکسیرانان بیمار و بهبود یافته که در طرح پایش سلامت تاکسیرانی تهران شناسایی می‌شوند و همچنین خانواده عزیزانی که از کنار ما پرکشیده‌اند علاوه بر ارایه خدمات مشاوره روانشناسی، بسته کالای حمایتی از سوی ⁧‫شهرداری تهران‬⁩ ارسال خواهد شد.

به گفته مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران؛ علاوه بر تحلیل اطلاعات و تجربیات گذشته و توسعه دانش پیشگیرانه و ملزومات خودمراقبتی، هدف اصلی در طرح پایش سلامت ⁧‫تاکسیرانی‬⁩ تهران شناسایی سریع تاکسیرانانی است که به طور احتمالی با ویروس ⁧‫کرونا‬⁩ درگیر می‌شوند و حمایت از آن ها جهت استراحت و گذراندن دوره بهبود در شرایط ایزوله است.

به گزارش ایرنا ۸۰ هزار تاکسی در تهران فعال است.

کیانوش جهانپور رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز گذشته اعلام کرد: تاکنون ۷۰ هزار و ۲۹ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۱۲۵ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۴ هزار و ۳۵۷ نفر رسیده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مهدی جاویدزاده
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۴
0
0
راننده تاکسی هستم درتهران از ۱۳ فروردین دربیمارستان بقیه الله عج تهران بعلت کرونا بستری هستم 09126702998
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: