کد خبر: ۸۴۸۰۰۶
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۴
تعداد بازدید: ۶۷۱
مزدک میرزایی در مصاحبه لایو اینستاگرامی گفت: «اگر می خواهید دلایل رفتنم را بدانید، همان دلایلی است که رضا جاودانی و جواد خیابانی در مصاحبه شان گفتند.» پیش از این رضا جاودانی و جواد خیابانی در مصاحبه ای از انحصار و توجه زیاد صداوسیما به یک شخص خاص گله کرده بودند.

مزدک میرزایی: دلایل رفتنم از ایران، همان دلایلی است که رضا جاودانی و جواد خیابانی گفتندمزدک میرزایی مجری و گزارشگر اسبق فوتبال، دلایل رفتنش از ایران را بازگو کرد.

به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ مزدک میرزایی گزارشگر سابق صداوسیما که مدتی است به انگلستان مهاجرت کرده و با یک شبکه فارسی زبان ماهواره ای همکاری می کند، در مصاحبه لایو اینستاگرامی از دلایل رفتنش از تلویزیون و ایران گفت. او در این باره گفت: «اگر می خواهید دلایل رفتنم را بدانید، همان دلایلی است که رضا جاودانی و جواد خیابانی در مصاحبه شان گفتند.»

او همچنین درباره عادل فردوسی پور و خاطره اش از او گفت: «خاطره های زیادی دارم اما چیز به خصوصی یادم نمی آید.»

پیش از این رضا جاودانی و جواد خیابانی در مصاحبه ای از انحصار و توجه زیاد صداوسیما به یک شخص خاص گله کرده بودند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: