کد خبر: ۸۴۷۹۶۷
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۸
تعداد بازدید: ۲۲۱
هافبک هجومی تیم فوتبال پرسپولیس بدون شک یکی از بهترین فوتبالیست‌های شاغل در لیگ برتر ایران است

علت انتخاب فوق ستاره پرسپولیس در جمع برترین ها مشخص شد +عکسبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، مهدی ترابی هافبک هجومی تیم فوتبال پرسپولیس بدون شک یکی از بهترین فوتبالیست‌های شاغل در لیگ برتر ایران است. این ستاره 25 ساله در اکثر بازی‌های پرسپولیس و به خصوص در نیم فصل اول عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته و از نگاه آمار و ارقام‌ فوتبالی ارزشمندترین بازیکنان سرخ‌پوشان محسوب می‌شود.

 ترابی در لیگ نوزدهم 43 بار با شوت‌هایش دروازه حریفان را تهدید کرده است. جالب اینکه 8 بار شوت‌های او به گل تبدیل شده است.یعنی هر 5 شوت یک گل و این آمار که بالاتر از سطح آسیا به شمار می رود در کنار  پاس گل های این بازیکن محسوب می‌شود. همانگونه که در جدول بالا مشاهده می‌کنید بعد از ترابی، نورالهی و امیری در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

 

 

او از دید کارشناسان در 8 بازی پرسپولیس به عنوان بهترین بازیکن میدان هم انتخاب شده و از هر نظر ارزشمندترین بازیکنان سرخ‌پوشان محسوب می‌شود. به نوشته برنا، شاید جدول بالا نشان دهد چرا گل زیبای او در جمع 5 گل برتر قاره کهن قرار گرفته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: