کد خبر: ۸۴۷۹۶۰
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۳
تعداد بازدید: ۷۸۸
دید ملی داوود فنایی در آسیا؛
مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در تمامی نظرسنجی هایی که کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار می‌کند و یک طرف آن نماینده ای از ایران حضور دارد شرکت می کنم.

به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، داوود فنایی ستاره سابق پرسپولیس و مربی حال حاضر این تیم در پاسخ به این سوال که آیا تا به حال در نظر سنجی کنفدراسیون فوتبال آسیا شرکت کرده است یا خیر گفت: من در تمامی نظرسنجی هایی که کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار می‌کند و یک طرف آن نماینده ای از ایران حضور دارد شرکت می کنم.

 

 

داوود فنایی در پاسخ به این سوال خبرنگار برنا مبنی بر اینکه  از میان گل ترابی و تیموریان به کدام رای خواهد داد تصریح کرد: من دو خط دارم و به دلیل اینکه تعداد آرای نمایندگان ایران بالا برود به هردو رای خواهم داد. البته هیچ فرقی نمی کند و تاکید می کنم ، باید به این گونه نظر سنجی ها با دید ملی نگاه کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: