کد خبر: ۸۴۷۸۴۹
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۳
تعداد بازدید: ۲۴۹
یک رسانه اندونزیایی سرمربی سابق تیم ملی ایران و کنونی کلمبیا را در شرایط بحرانی کرونا خوش شانس معرفی کرد....

خوش شانسی کارلوس کی‌روش در شرایط بحرانی کروناً!به گزارش خبرداغ  به نقل از سایت «padek.jawapos» اندونزی، کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی کلمبیا خوش شانس تر از تابارز، سرمربی تیم ملی اروگوئه است.

ویروس کرونا و تعطیلی مسابقات باعث شده تا تمام فدراسیون‌ها و باشگاه ها دچار بحران مالی شوند. به همین خاطر فدراسیون اروگوئه نزدیک به ۴۰۰ کارمندش را در ایام تعطیلات مرخص کرد و دستمزد تابارز، سرمربی خود را کاهش داد.

اما کارلوس کی روش که در تابستان ۲۰۱۹ با فدراسیون کلمبیا قرارداد امضا کرد به نظر خوش شانس می آید چون خسرون، رئیس فدراسیون کلمبیا قصد کاهش دستمزدش در ایام کرونا را ندارد.

دستیار سابق فرگوسن اکنون در کلمبیا سالیانه ۳ میلیون دلار دستمزد دریافت می کند اما با این وجود از دستمزد پکرمن، سرمربی سابق کلمبیا بسیار کمتر است چون او سالیانه ۶ میلیون دلار دریافت می کرد. به هر حال کی روش در این شرایط بحرانی شانس خوبی دارد و دستمزد کاهش نمی یابد.

کی روش بعد از ۸ سال مربیگری در تیم ملی ایران سال گذشته با قراردادی ۴ ساله هدایت تیم ملی کلمبیا را برعهده گرفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: