کد خبر: ۸۴۷۴۰۶
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۲
تعداد بازدید: ۳۳۱۲
معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه آن دسته از فرهنگیان که قبل از اول اسفند ۹۸ بازنشسته شدند مشمول افزایش ۵۰ درصدی امتیازات فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری نمی‌شوند گفت: این قوانین افزایشی و ارتقای رتبه مختص شاغلین و کارکنان بوده و افراد بعد از بازنشستگی دیگر تابع مقررات صندوق بازنشستگی هستند.

حقوق این گروه از فرهنگیان افزایش خواهد یافت / عدم اعمال رتبه‌بندی یا افزایش۵۰ درصدی امتیازحقوق برای بازنشستگان سال ۹۸به گزارش خبرداغ، علی الهیار ترکمن در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین اقدامات و رایزنی‌های انجام شده پیرامون اعمال امتیازات افزایش حقوق ناشی از رتبه بندی و قانون مدیریت خدمات کشوری برای بازنشستگان که در سال گذشته وعده‌هایی درباره آن داده شده بود اظهار کرد: آن دسته از معلمان که قبل از اول مهر ۹۸ بازنشسته شدند مشمول رتبه بندی نشدند و آنهایی که بعد از این تاریخ بازنشسته شدند شامل مزایای آن طرح شدند.

وی افزود: همچنین آن دسته از فرهنگیان که قبل از اول اسفند ۹۸ بازنشسته شدند، مشمول افزایش ۵۰ درصدی امتیازات فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری نشدند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه موارد این چنینی و پیگیری‌های مربوط به آن بر حسب قانون و از طریق مجاری قانونی انجام می‌شود گفت: ما در پیام‌ها و مصاحبه‌هایمان چندین بار اعلام و درخواست کرده بودیم که کسی در سال ۹۸ بازنشسته نشود و آن را به سال ۹۹ موکول کند.

الهیار ادامه داد: اما به هر صورت تعدادی با توجه به شرایط و صلاحدید خود این کار را انجام دادند و این قوانین افزایشی و ارتقای رتبه مختص شاغلین و کارکنان بوده و افراد بعد از بازنشستگی دیگر تابع مقررات صندوق بازنشستگی هستند.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
0
0
آقای ترکمن شما بازنشسته هارو درک نمی کنید مگر جای اونها نشستید
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
0
0
شما با این کار خود قانون را دور می زنید وقانون را به سلیقه خودتان اجرا کردید.چرا کسی که قبل از مهر ماه بازنشسته شده نبایدقانون رتبه بندی وفصل دهم خدمات کشوری شامل حالش شود ؟شما هیچ وقت قانون را درست عمل نکرده اید وهمیشه به نفع خود تفسیر کرده اید.اگر قانون درست اجرا شود فرقی نمی کند که کسی سال 98بازنشست شود یا سال99؟این بی عدالتی ها به خاطر دولتمردانی چون شماست که نظر خود را اعمال می کنید واگر نه کارمندانی که 30سال زحمت کشیده اتد نباید به دلیل تفاوت چندماه بازنشستگی ،حقوق شان این همه فرق داشته باشد.
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
0
0
اول اینکه این قانون بایدسال 95 اجرا می شد ،که به دلیل مدیران بی لیاقتی چون شما سه سال به تاخیر افتاد ودوم اینکه وقتی کسی بازنشسته می شود نباید فرقی داشته باشد که چه سالی بازنشسته می شودواین تفاوت از بی لیاقتی دولتمردان ومدیران ما ست که با چند ماه تفاوت در بازنشستگی اختلاف فاحشی در حقوق انها وجود دارد.حال اگرقانون در همه جا درست اجرا می شد وسلیقه ای اجرا نمی شد عدالت اجرا می شد واین همه اختلاف وظلم ایجاد نمی شد .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
0
0
این آدم دروغگوی بیسواد مصاحبه اش هنوز روی سایتها هست که یک تقسیم ساده غلط انجام داد ،1100میلیارد را بر 880 هزار تقسیم کرد و 1/5 میلیون بدست آورد ،در صورتی که جواب صحیح 1250000می باشد.دیروز نیز سخنگوی مجلس با منت و پرستیژ تمام گفت 6 میلیارد به معلمان اضافه کردیم .اگر حدودا" یک میلیون فرهنگی داشته باشیم به هر نفر 6000تومان می رسد یعنی هر ماه 500 تک تک تومان ،پول آب نباتی یا لواشکی نیست.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
0
0
احترام سرشان میشود که با احترام.....
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: