کد خبر: ۸۴۷۷۳۸
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۱
تعداد بازدید: ۲۴۹
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد:چرا دولت پرستار و نیروی درمانی استخدام نمی‌کند تا اینقدر فشار بر روی کادر درمانی باشد.

چرا دولت پرستار و نیروی درمانی استخدام نمی‌کند/ بار پشت سد کرونا در حال افزایش استبه گزارش  خبرداغ به نقل از ایلنا، بهرام پارسایی در جلسه علنی امروز (باید از سیاسی کردن این موضوع پرهیز شود. متاسفانه بی اعتمادی مردم به دنبال ارائه آمارهای متناقض رو به افزایش است. باید با مردم شفاف صحبت کنیم. مردم در طول تاریخ برای کشور جانفشانی کردند بعد از انقلاب نیز در دوران جنگ شاهد حضور و مشارکت فعال مردم بودیم. اکنون نیز بار فشار تحریم‌ها بر روی دوش مردم است و مسئولان مشکل خاصی ندارند.

 

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امروز کشور باید با تمام امکانات و منابع صندوق ذخیره ملی و نهادها و سازمان‌هایی  نظیر آستان قدس رضوی و ستاد فرمان امام در خدمت مردم باشند.

وی تاکید کرد: این که سازمان بهداشت جهانی از ما نظر می‌خواهد نباید دچار سوءتفاهم شویم. نباید شرایط را به جامعه عادی نشان داد تا بخشی از مردم اوضاع را جدی نگیرند و تاوان آن را کل کشور بپردازد. داروهایی که در کشورهای دیگر مصرف شده و نتیجه مثبتی داشته است باید در کشور استفاده شود.

پارسایی خاطر نشان کرد:نیازی نیست که تجربیات سایر کشورها را از صفر دنبال کنیم. کاهش ورودی بیمارستان‌ها دال بر کاهش افراد مبتلا نیست. چرا که در روزهای اول عده‌ای زمانی که سرما می‌خوردند به بیمارستان می‌رفتند اما امروز با شناسایی علایم، عده‌ای از ترس به بیمارستان مراجعه نکرده و خود را در خانه قرنطینه می‌کنند. بار پشت سد کرونا در حال افزایش است اگر این سطح بشکند کل کشور آسیب می‌ببیند. چرا دولت پرستار و نیروی درمانی استخدام نمی‌کند تا اینقدر فشار بر روی کادر درمانی باشد.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: