کد خبر: ۸۴۷۶۱۲
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۶
تعداد بازدید: ۱۵۳۵۸
رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تاکنون ۶۰۵۰۰ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۱۳۶ نفر دیگر در ۲۴ ساعت گذشته، جان باختگان کرونا در کشور به ۳۷۳۹ نفر رسید.

کیانوش جهانپور روز دوشنبه درباره آخرین آمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در کشور و جان باختگان ناشی از آن بیان کرد: از دیروز تا امروز ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۲۲۷۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد. با احتساب موارد جدید، مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۶۰۵۰۰ نفر رسید. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۳۶ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند. تاکنون از وجود ۳۷۳۹ نفر در کشور به دلیل ابتلا به این بیماری، محروم شده ایم و دیگر در بین ما نیستند. خوشبختانه روند بهبودیافتگان سرعت بالایی گرفته و تا کنون ۲۴۲۳۶ نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده‌اند.

به گزارش خبرداغ به نقل از  آفتاب‌نیوز؛ سخنگوی ستاد مقابله با کرونا وزارت بهداشت اظهار کرد: ۴۰۸۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

آمار رسمی بیماران کرونا به تفکیک استان‌ها/ ۱۷ فروردین+جدول

بعد از اینکه وزارت بهداشت، ارائه آمار بیماران کرونا به تفکیک استان را متوقف کرد، مسئولان دانشگاه‌های علوم پزشکی، آمار شیوع کرونا در استان‌های مربوط به خود را اعلام می‌کنند. با این حال، در برخی استان‌ها مثل تهران، قم، اصفهان، گیلان و البرز آماری اعلام نمی‌شود. در برخی استانهای دیگر نیز آمار شفاف و جامعی از بیماران کرونا ارائه نمی‌شود.

در ادامه آمار رسمی بیماران کرونا در استان‌های کشور آمده است. منبع این آمار، دانشگاه‌های علوم پزشکی استان‌ها است. 

  استان مورد جدید فوتی بهبودیافته نعداد کل مبتلایان
1 آذربایجان شرقی        
2 آذربایجان غربی        
3 اردبیل        
4 اصفهان        
5 البرز        
  ایلام ۵ ۳۳ نفر تا تاریخ ۱۷ فروردین اعلام‌نشد ۳۲۴
7 بوشهر        
8 تهران        
9 چهارمحال و بختیاری ۶ ۱۸ ۱۱۱ ۱۵۴
10 خراسان جنوبی        
11 خراسان رضوی اعلام‌نشد اعلام‌نشد اعلام‌نشد ۱۸۵۷
12 خراسان شمالی ۱۴ ۴۶ نفر تا تاریخ ۱۷ فروردین اعلام‌نشد ۴۶۹
13 خوزستان ۳۹ ۱۱۲ ۶۵۸ ۹۲۸
14 زنجان ۱۸ ۶۸ ۵۰۴ ‭۶۸۸ 
15 سمنان ۹ اعلام‌نشد ۶۹۹ ۸۷۸‬
16 سیستان و بلوچستان        
17 فارس ۷۷ ۳۶ ۳۹۲ ۱۲۸۳
18 قزوین        
19 قم        
20 کردستان ۱۷ ۷۶ اعلام‌نشد ۶۴۷
21 کرمان ۳۹ ۳۷ نفر تا تاریخ ۱۷ فروردین ۲۱۶ ۳۶۶
22 کرمانشاه ۴ ۳۶ اعلام‌نشد ۳۱۸
23 کهگیلویه و بویراحمد        
24 گلستان        
25 گیلان        
26 لرستان ۳۳ ۷۷ ۷۷۲ ۸۸۹
27 مازندران        
28 مرکزی        
29 هرمزگان        
30 همدان        
31 یزد        


***

تعداد مبتلایان کرونا در استان کرمانشاه به ۳۱۸ نفر رسید

ابراهیم شکیبا، سخنگوی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی گفت: با شناسایی ۴ بیمار جدید طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد مبتلایان کرونا در استان کرمانشاه به ۳۱۸ نفر افزایش پیدا کرده که از این تعداد ۳۶ نفر جان باخته‌اند.

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: از ابتدا تاکنون یک هزار و ۴۱۵ نفر در بیمارستان بستری شدند که یک هزار و ۲۲۱ نفر از آن‌ها ترخیص شده است. در حال حاضر ۱۵۸ نفر نیز در بیمارستان‌ها بستری هستند.

روند افزایشی کرونا در کرمان/تست مثبت ۳۹ نفر طی ۲۴ ساعت گذشته

مهدی شفیعی، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان در تشریح آخرین آمار از وضعیت بیماری کرونا در استان کرمان تا ساعت ۱۵ امروز اظهار داشت: از ۱۱۰ مورد نمونه ارسال شده برای آزمایشگاه تست ۳۹ نفر (۱۴ مربوط تست مثبت موارد سرپایی و پیگیری اطرافیان بیمار و ۲۵ تست مثبت مربوط به موارد مراجعه کننده به بیمارستان) با متوسط سن ۶۷ سال در ۲۴ ساعت گذشته مثبت شده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با بیان اینکه جنسیت ۱۹ نفر مرد و ۲۰ نفر زن است، عنوان کرد: ۲۴ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، ۶ نفر رفسنجان، ۵ نفر بم، ۲ نفر حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت و ۲ نفر سیرجان هستند.

وی تعداد کل موارد مثبت کرونا در استان کرمان تاکنون را ۳۶۶ نفر اعلام کرد و افزود: تعداد کادر درمان مبتلاشده از ابتدا تاکنون ۳۵ مورد هستند که از این تعداد ۵ نفر طی ۲۴ گذشته تست آن‌ها مثبت اعلام شده است.

شفیعی با اشاره به ترخیص ۱۱ بیمار طی ۲۴ ساعت گذشته از بیمارستان‌های استان گفت: در مجموع تعداد ترخیص شده‌ها در استان تا امروز ۲۱۶ مورد، تعداد افراد بستری در بیمارستان‌ها به علت ابتلا به کووید ۱۹ از ابتدا تاکنون ۲۸۹ نفر و ۳۳ نفر هم‌اکنون در بیمارستان‌های استان کرمان بستری هستند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان بیان کرد: اختلاف آماری بین ۲۸۹ مورد بستری و ۳۶۶ مورد مثبت مربوط به مواردی است که جزو کادر درمان یا اطرافیان بیماران به صورت سرپایی بوده که تست آن‌ها مثبت شده و با رعایت شرایط در منزل در ایزوله خانگی قرار گرفته‌اند.

وی با اشاره به بستری ۶ بیمار در آی‌سی‌یو اظهار کرد: هم‌اکنون ۸ نفر در نقاهتگاه حضور دارند و در مجموع ۴۲ نفر مراجعه‌کننده به نقاهتگاه‌های استان داشتیم.

۱۸ نفر به آمار مبتلایان به کووید ۱۹ در استان زنجان اضافه شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته آزمایش ۱۸ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در استان مثبت شده است.

پرویز قزلباش با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۸ نفر به آمار مبتلایان به کرونا ویروس در استان زنجان افزوده شده است، گفت: در مجموع تاکنون تست کرونای ۶۸۸ نفر در استان زنجان بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی مثبت اعلام شده است. از آغاز شیوع ویروس کرونا تا کنون در استان ۶۸ نفر به علت ابتلاء به این ویروس جان خود را از دست داده‌اند. از مجموع بیماران مبتلا به این ویروس در استان تا به امروز ۵۰۴ نفر با بهبودی کامل از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

شناسایی ۷۷ مورد جدید ابتلا به کرونا در فارس

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از شناسایی ۷۷ مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در استان فارس خبر داد.

عبدالرسول همتی گفت: با افزوده شدن این موارد جدید، آمار کنونی استان فارس به هزار و ۲۸۳ نفر رسیده است.

وی با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته هیچ مورد فوتی بر اثر ابتلا به کروناویروس در استان گزارش نشده است، افزود: تاکنون ۳۶ نفر در استان به دلیل ابتلا به کروناویروس جان خود را از دست داده اند.

وی ادامه داد: تاکنون ۳۹۲ نفر با بهبودی کامل از بیمارستان ترخیص شدند و ۵۴۹ نفر از مبتلایان نیز به دلیل دارا بودن علایم محدود این بیماری در قرنطینه خانگی به سر می‌برند.

ابتلای ۱۸۵۷ نفر در خراسان رضوی به بیماری کرونا

دبیر کارگروه مراقبت ودرمان کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: اگر تردد‌های مردم ادامه یابد تا کمتر از ۱۰ روز آینده موج دوم آمار‌های نگران‌کننده‌تر کرونایی را شاهد خواهیم بود.

دکتر علی‌اصغر انجیدنی درباره آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا در خراسان رضوی از ابتدای شیوع کووید ۱۹ در سطح استان تا تاریخ ۱۸ فروردین اظهار کرد: از ۳۰ بهمن تا امروز هشت هزار و ۷۲ نفر بیمار سندرم حاد تنفسی، مشکوک و یا مبتلا به کووید ۱۹ در مراکز درمانی خراسان رضوی بستری شدند که از این تعداد تاکنون ۶ هزار و ۶۸ نفر از مراکز درمانی مرخص شدند. تعداد افرادی که در سطح استان نمونه‌هایشان مثبت اعلام شده به هزار و ۸۵۷ نفر رسیده که هزار و ۱۲۳ مورد آن مربوط به دانشگاه علوم پزشکی مشهد است.

دبیر کارگروه مراقبت ودرمان کووید ۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه از دو روز گذشته تاکنون شاهد رعایت نکردن مسائل قرنطینه‌ای و توجه نداشتن مردم به طرح فاصله‌گذاری اجتماعی هستیم، خاطرنشان کرد: متأسفانه مردم حضوری پررنگ در خیابان‌ها دارند که بسیار نگران‌کننده بوده و هشدار می‌دهیم که اگر این وضعیت ادامه یابد تا کمتر از ۱۰ روز آینده موج دوم آمار‌های نگران‌کننده‌تر کرونایی را در سطح استان به ویژه مشهد شاهد خواهیم بود.

دکتر انجیدنی تصریح کرد: مردم به همکاری‌های خود با اعضای ستاد استانی مبارزه با کووید ۱۹ در خراسان رضوی ادامه دهند و از رفت‌وآمد‌های غیرضروری به‌شدت خودداری کنند و اگر هم برای موارد ضروری از منزل خارج می‌شوند ضمن رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و بهداشت دست حتماً از ماسک و دستکش استفاده کنند.

وی تأکید کرد: طبق مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا طرح فاصله‌گذاری اجتماعی باید تا ۲۰ فروردین ادامه یابد و از سوی مردم و کارمندان ادارات رعایت شود، طبق این مصوبه ادارات با ۳۰ درصد ظرفیت نیروی انسانی خود فعال هستند.

دبیر کارگروه مراقبت ودرمان کووید ۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد تصریح کرد: طبق مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا همه فعالیت‌های آموزشی تا ۳۱ فروردین تعطیل است و پس از آن درباره بازگشایی مدارس یا ادامه تعطیلی‌ها تصمیم‌گیری خواهد شد.

بهبودی ۳۴۶ کرونایی در ۶ شهرستان سمنان

طبق آخرین آمارها، شمار کرونایی‌های ۶ شهرستان استان سمنان تا روز هجدهم فروردین‌ماه به ۴۴۳ نفر و تعداد بهبودی‌ها به ۳۴۶ نفر رسیده است.

بنا بر گزارش‌های به دست آمده از عملکرد دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان که ۶ شهرستان این استان را زیرپوشش خود دارد، در یک روز گذشته، موارد جدیدی از ابتلا به ویروس کرونا به‌طور رسمی در کشور شناسایی شده که آخرین خبر‌ها از ارائه گزارش پنج مورد جدید ابتلا به این ویروس در این منطقه از استان سمنان حکایت دارد.

بر همین اساس، آمار تجمیعی مبتلایان قطعی به کرونا به تفکیک استان‌های مختلف کشور نشان می‌دهد که شمار مبتلایان به ویروس کرونا در ۶ شهرستان سمنان، دامغان، گرمسار، مهدی‌شهر، سرخه و آرادان که زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان هستند، ۴۴۳ نفر است.

بر پایه آمار دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان تا روز هجدهم فرودین ماه، ۳۴۶ نفر از بیماران مبتلا به ویروس کرونا تاکنون مرخص شده‌اند که این آمار، سه نفر نسبت به روز قبل افزایش یافته است.

هم‌اکنون ۹۴ نفر در بیمارستان‌های زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به علت ابتلا به ویروس کرونا بستری هستند که این عدد امروز ۹ نفر کاهش داشته است و البته ممکن است همه افراد بستری به ویروس کرونا مبتلا نباشند.

۴ مورد کرونای مثبت در شاهرود شناسایی شد/ مجموع بیماران ۴۳۵ نفر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: با شناسایی چهار مورد ابتلای جدید به ویروس کرونا در شاهرود، تعداد بیماران کرونایی در شهر‌های تابعه این دانشگاه به ۴۳۵ نفر رسید.

رضا چمن ظهر دوشنبه در حاشیه بازدید از بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود و روند درمانی بیماران کرونایی، در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت این بیماری در شهر‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی شاهرود، بیان کرد: تاکنون بیش از سه هزار نفر با علائم کرونا به بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی درمانی تحت پوشش این دانشگاه مراجعه کرده‌اند.

وی با بیان اینکه ۸۷۳ نفر از ابتدای شیوع کرونا تاکنون در بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود بستری شده‌اند، ابراز کرد: آمار بهبودیافتگان کرونا در شهرستان شاهرود ۸۱ درصد است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: با احتساب چهار مورد شناسایی جدید، مجموع موارد کرونا ویروس مثبت در شاهرود و میامی به ۴۳۵ نفر رسیده که از این تعداد خوشبختانه ۳۵۳ نفر بهبودیافته‌اند.

چمن با بیان اینکه بهبود یافتگان مرخص می‌شوند تا دوران نقاهتشان را در خانه بگذرانند، ابراز کرد: تمام موارد مرتبط با نقاهت، قرنطینه و… به بیمارانی که مرخص می‌شوند و خانواده‌هایشان آموزش داده می‌شود.

تعداد مبتلایان به کرونا در لرستان به ۸۸۹ نفر رسید/ فوت ۷۷ نفر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با بیان اینکه تعداد مبتلایان به کرونا در این استان به ۸۸۹ نفر رسیده است، گفت: تا به امروز ۷۷ مورد فوت بر اثر بیماری کرونا در استان ثبت شده است.

محمدرضا نیکبخت امروز دو شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ۳۳ نفر به آمار مبتلایان به کرونا در لرستان طی بیست و چهار ساعت گذشته اضافه شده است، اظهار داشت: فوتی‌های استان به علت کرونا ویروس به ۷۷ نفر رسیده است.

وی با بیان اینکه تا کنون دو هزار و ۷۰۶ نمونه از بیماران مشکوک به «کرونا» در استان لرستان به آزمایشگاه مرجع ارسال شده است، گفت: تعداد دو هزار و ۴۴۹ نمونه پاسخ داده شده که از این عدد ۸۸۹ مورد مثبت و هزار و ۶۱۰ نمونه منفی اعلام شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان، گفت: تعداد ۹۰ نفر مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان تحت مراقبت‌های پزشکی و درمانی هستند و از ابتدا تا کنون ۷۷۲ نفر در استان که مبتلا به این بیماری شده بودند پس از درمان به بهبودی کامل دست یافته اند.

۶ بیمار جدید مبتلا به کرونا در چهارمحال و بختیاری شناسایی شد

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: ۶ بیمار جدید مبتلا به کرونا در چهارمحال و بختیاری در ۲۴ ساعت گذشته شناسایی شد.

مجید شیرانی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به آمار جدید بیماری کرونا در استان چهارمحال و بختیاری در هجدهمین روز از فروردین ماه جاری، اظهار کرد: از شروع خطر اپیدمی تاکنون حدود ۷۰۰ بیمار با علائم بالینی مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان چهارمحال و بختیاری بستری شده‌اند. تعداد ترخیص شدگان که به صورت قطعی به کرونا مبتلا شده و بهبود یافته‌اند ۱۱۱ نفر بوده است و تعداد افراد بستری شده فعلی در مراکز درمانی ۷۰ نفر هستند.

به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، با مثبت اعلام شدن آزمایشات ۶ بیمار مشکوک دیگر در ۲۴ ساعت گذشته، کل موارد ابتلاء از آغاز بیماری که نتایج آزمایش آن‌ها مثبت اعلام شده ۱۵۴ نفر هستند.

شیرانی بیان کرد: خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته فوتی ناشی از ابتلاء به کووید ۱۹ در استان چهارمحال و بختیاری گزارش نشده است و مجموع فوتی‌های ناشی از ابتلاء به این بیماری نوپدید از ابتدا تاکنون همان ۱۸ نفر هستند.

شناسایی ۳۹ مورد جدید ابتلا به کرونا در خوزستان

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از شناسایی ۳۹ مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس طی ۲۴ ساعت گذشته در استان خوزستان خبر داد.

حسین کاملی افزود: این تعداد در اهواز ۱۴ نفر، شوشتر هفت، خرمشهر پنج، دزفول سه، آبادان و شوش هر کدام دو نفر و در شهر‌های ایذه، باغملک، باوی، دشت آزادگان، شادگان و کارون هر کدام یک مورد ابتلای جدید به کرونا ثبت شده است. متاستفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، پنج نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در استان جان خود را از دست دادند و مجموع درگذشتگان بر اثر این بیماری به ۱۱۲ نفر رسید که دو نفر آنان در آبادان و در شهر‌های باوی، شوشتر و مسجدسلیمان هر کدام یک نفر بر اثر کرونا در ۲۴ ساعت گذشته فوت کرده اند.

کاملی در ادامه به تعداد بیماران بستری در بیمارستان‌های معین استان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر ۱۵۷ بیمار مبتلا به این ویروس در بیمارستان‌های معین استان تحت درمان هستند. خوشبختانه با تلاش‌های شبانه روزی کادر درمان تاکنون ۶۵۸ نفر از بیماران بهبود یافته و از بیمارستان مرخص شده اند.

افزایش مبتلایان به کووید ۱۹ در خراسان شمالی به ۴۶۹ نفر

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: با اعلام نتایج قطعی آزمایش‌های انجام‌شده، تا ظهر ۱۸ فروردین، ۴۶۹ نفر در خراسان شمالی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، سید احمد هاشمی از افزایش مبتلایان به کووید ۱۹ در خراسان شمالی به ۴۶۹ نفر خبر داد و در توضیح آمار مبتلایان قطعی این بیماری به تفکیک شهرستان‌ها نیز اظهار کرد: در شهرستان‌های بجنورد ۲۲۱ نفر، شیروان ۴۹ نفر، فاروج ۲۶ نفر، مانه و سملقان ۳۲ نفر، جاجرم ۲۰ نفر، گرمه ۲۱ نفر، راز و جرگلان ۹ نفر و اسفراین ۹۱ نفر به‌طور قطعی به بیماری کووید ۱۹ دچار شده‌اند.️

هاشمی همچنین با تقدیر از زحمات کارکنان بهداشتی و درمانی استان خاطرنشان کرد: با کوشش‌های شبانه‌روزی انجام پذیرفته تاکنون ۲۹۸ نفر از مبتلایان به این بیماری بهبود و از مراکز درمانی مرخص شده‌اند.

وی افزود: آزمایش ۶۰۱ نفر از موارد مشکوک نیز منفی گزارش‌شده است و هم‌اکنون ۱۴۷ بیمار مشکوک به ابتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های سطح استان بستری هستند.

وی با اشاره به غربالگری ۸۱۵ هزار و ۲۶ نفر در استان گفت: غربالگری بیش از ۹۲ درصد جمعیت استان اقدامی ارزشمند بوده و به معنای ممانعت از مراجعه بدون ضرورت این افراد به مراکز درمانی و بیمارستان‌ها است.

شناسایی ۱۷ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کردستان / شمار جانباختگان کرونا در استان ۷۶ نفر شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان از شناسایی ۱۷ بیمار جدید مبتلا به کروناویروس در استان خبر داد و گفت: با احتساب این آمار، شمار مبتلایان کووید۱۹ در کردستان به ۶۴۷ مورد رسیده است.

فرزین رضاعی اظهار کرد: تاکنون یک‌هزار و ۲۹۳ نمونه آزمایش ابتلا به ویروس کرونا در استان انجام شده که از این تعداد ۶۴۷ مورد مثبت، ۶۰۷ مورد نیز منفی و ۲۹ مورد اعلام نشده است.

وی تعداد مبتلایان به کرونا به تفکیک شهرستان را در سقز ۱۸۴ مورد، در بانه ۱۰۱، سنندج ۱۵۹، در کامیاران ۱۶ نفر، در قروه ۴۷، در مریوان ۲۹ نفر، دیواندره ۳۰ مورد، بیجار ۳۴ نفر، در دهگلان ۳۷ و در سروآباد ۱۰ عنوان کرد.  از ابتدای شیوع این بیماری در استان تاکنون ۱۹۷ نفر بهبود قطعی یافته‌اند.

رضاعی با بیان اینکه آمار فوت‌شدگان بیماری کرونا در استان از ابتدا تاکنون به ۷۶ مورد رسیده است، افزود: از این تعداد ۲۶ نفر در سقز، ۱۲ نفر در قروه، ۸ نفر در سنندج، بانه ۱۲ نفر، در مریوان و بیجار در هر کدام پنج نفر و در کامیاران و دیوانده در هر کدام ۴ نفر اعلام شده است.

شناسایی ۵ مورد مثبت جدید ابتلا به بیماری کرونا

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام گفت: در ۲۴ ساعت گذشته تعداد پنج مورد مثبت جدید ابتلاء به بیماری کرونا در استان ایلام گزارش شده است.

دکتر محمد کریمیان اظهار داشت: با احتساب ۵ مورد مثبت جدید ابتلا به بیماری کرونا شناسایی ۵ مورد مثبت جدید ابتلا به بیماری کروناتعداد مبتلایان به این بیماری در استان به ۳۲۴ نفر افزایش یافته است. خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته هیچ مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا در استان ایلام گزارش نشده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: