کد خبر: ۸۴۷۵۶۸
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۶
تعداد بازدید: ۲۱۰
مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران از کمبود نیروی آموزشی برای سال تحصیلی آینده و بازنشستگی بالغ بر ۵۰۰۰ نفر از فرهنگیان شهر تهران خبر داد.

بازنشستگی بالغ بر ۵۰۰۰ نفر از فرهنگیان شهر تهرانبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر، عبدالرضا فولادوند در جلسه ستاد پروژه مهر سال ۱۴۰۰-۱۳۹۹ آموزش و پرورش شهر تهران؛ ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و تقدیر از فعالیت همکاران فرهنگی در ایام شیوع بیماری کرونا در مدارس و مناطق؛ با اشاره به کمبود نیرو و بازنشستگی بالغ بر ۵۰۰۰ نفر از فرهنگیان شهر تهران اظهار داشت: به فراخور هر منطقه راهکارهای لازم ارایه شده است و بر ساماندهی نیروی انسانی، صدور ابلاغ در سیستم بکفا؛ برنامه ریزی و اجرای فرآیند انتخاب و انتصاب مدیران؛ برنامه ریزی و اجرای دوره های ضمن خدمت مدیران و معلمان و راهبری سیستم سناد و ورود اطلاعات دانش آموزان در راستای ستاد پروژه مهر سال ۱۴۰۰-۱۳۹۹ مورد تاکید است.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: