کد خبر: ۸۴۷۵۰۵
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۸
تعداد بازدید: ۴۰۷
اداره اطلاعات نظامی وزارت دفاع عراق امروز (یکشنبه) اعلام کرد که در عملیات انهدام ۲۹ مخفیگاه تروریست های داعش، یک گور دسته جمعی متعلق به نیروهای امنیتی و غیر نظامیان را در شهرستان «هیت» واقع در غرب استان «الانبار» پیدا کرده است.

کشف گور دسته جمعی در الانبار عراقبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایرنا ، اداره اطلاعات نظامی وزارت دفاع عراق امروز (یکشنبه) اعلام کرد که در عملیات انهدام ۲۹ مخفیگاه تروریست های داعش، یک گور دسته جمعی متعلق به نیروهای امنیتی و غیر نظامیان را در شهرستان «هیت» واقع در غرب استان «الانبار» پیدا کرده است.

اداره اطلاعات نظامی وزارت دفاع در بیانیه ای نوشت که نیروهای امنیتی عراق به یک مخفیگاه داعش در منطقه «الخوضه» در شهرستان هیت حمله کردند.

به گزارش خبرگزاری المعلومه، در این عملیات مواد و تجهیزات نظامی از تروریست ها کشف و ضبط شد.

بر اساس این گزارش، پس از بازرسی دقیق از این محل، یک گور دسته جمعی متعلق به نیروهای امنیتی و غیر نظامیان که توسط تروریست ها اعدام شده بودند، کشف شد.

اداره اطلاعات نظامی وزارت دفاع عراق به جزییات بیشتر از جمله شمار اجساد گور دسته جمعی اشاره ای نکرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: