کد خبر: ۸۴۷۴۱۳
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۱
تعداد بازدید: ۵۲۹
مهاجم سابق تیم‌های ایرانجوان، نساجی و نفت آبادان درگذشت.

درگذشت ناگهانی قاتل استقلال و پرسپولیسبه گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه، فونیکه سی مهاجم اهل مالی و سابق تیم‌های نفت آبادان،  نساجی مازندران و ایران جوان بوشهر به دلیل سانحه رانندگی درگذشت.

 

این مهاجم آفریقایی را در ابتدا با پیراهن نساجی مازندران در فوتبال ایران دیدیم. او در ۲۰ بازی ۱۰ گل برای سرخ‌های مازنی به ثمر رساند و یکی از بازیکنان خارجی محبوب قائمشهر شد. فونیکه سی سپس با جدایی از نساجی راهی ایرانجوان بوشهر شد و با ۱۱ گل زده در ۱۸ بازی به یکی از مهاجمان خوب فوتبال ایران شهرت یافت.

 

 

این بازیکن که مشتریان دست و نقد زیادی را برای خود می‌دید بعد از جدایی از تیم بوشهری، به صنعت نفت آبادان رفت و آمار خارق العاده ای از خود به جا گذاشت. به طوری که در ۳۲ بازی ۲۰ گل با پیراهن زرد تیمش به ثمر رساند و یکی از مدعیان حضور در تیم‌های بزرگ پایتخت شد.

شاید همه فونیکه سی را با هت تریکش مقابل پرسپولیس در آبادان یاد آوردند. جایی که نفت به یک پیروزی ارزشمند خانگی برابر سرخ ها دست یافت و این مهاجم  طلایی ترین روز آبادانی ها را رقم زد. یکی از گل‌های فونیکه در این بازی از روی ضربه کاشته ۳۰ متری بود که میثاق معمارزاده را مغلوب خود کرد و یکی از زیباترین گل‌های فصل ثبت شد.

درگذشت فونیکه سی

آخرین گل او در ایران نیز وارد دروازه استقلال شد. فونیکه سی در دقیقه ۱۰ آن دیدار از غفلت مدافعان استقلال نهایت استفاده را برد و با ضربه‌ای دقیق مهدی رحمتی را مغلوب خود کرد تا بیستمین گلش همراه با نفت اینگونه ثبت شود.

فونیکه سی به واسطه گلزنی به تیم های استقلال و پرسپولیس با پیراهن نفت آبادان به یکی از گزینه‌های اصلی سرخابی‌ها  در بازار نقل و انتقالاتی تبدیل شد. تا جایی که همه او را در آستانه انتقال به پرسپولیس می‌دانستند اما در نهایت این مهاجم آفریقایی با جدایی از نفت راهی لیگ امارات و تیم عجمان شد و دیگر در فوتبال ایران کار خود را ادامه نداد.

فونیکه سی چند سال اخیر را در سودان و با پیراهن تیم الاهلی پشت سر گذاشت و امروز در یک حادثه رانندگی جان خود را از دست داد.

موسی کولیبالی، مدافع آفریقایی فولاد نیز با انتشار پستی در اینستاگرام خبر فوت این مهاجم را تایید کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: