کد خبر: ۸۴۷۳۱۹
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۷
تعداد بازدید: ۲۰۵
معاون وزیر ورزش در مراسم معارفه ۲ مدیر جدید وزارت ورزش گفت: اهمیت باشگاه استقلال برای وزارت ورزش بسیار زیاد است و به همین دلیل یکی از مدیران قدیمی و موفق ورزش را در این باشگاه گماردیم….

علی نژاد: اهمیت استقلال برای وزارت ورزش بسیار زیاد استبه گزارش خبرداغ و به نقل از ورزش سه، صبح امروز مراسم تودیع و معارفه سرپرستان قبلی و جدید دفتر امور مشترک فدراسیون ها و آموزش و استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان در دفتر مهدی علینژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای این وزارتخانه برگزار شد.

در این مراسم مهدی علینژاد ضمن تشکر از زحمات احمد سعادتمند و سیدمحمد شروین اسبقیان گفت: امیدوارم این دو که از مدیران قدیمی ورزش کشور هستند در سمت های جدید خود موفق باشند.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: دفتر مشترک فدراسیون ها و دفتر استعدادیابی و آموزش دو اداره کل بسیار مهم هستند که امیدوارم مدیران جدید هم بتوانند در این سمت مثل مدیران قبلی موفق باشند. جابجایی همیشه هم برای سیستم و هم برای افراد خوب است تا انگیزه ها از بین نرود.

وی افزود: اهمیت باشگاه استقلال برای وزارت ورزش بسیار زیاد است و به همین دلیل یکی از مدیران قدیمی و موفق ورزش را در این باشگاه گماردیم. همچنین فدراسیون جانبازان و معلولین محور ورزش های پارالمپیکی است و با جامعه هدف زیاد بسیارزیادی که در اختیار دارد بسیار مهم است.

علینژاد در پایان گفت: انتصاب علیرضا خسروی و حسن رنگرز به صورت همزمان در این دو اداره کل پیام مهمی داشت. اولی نگاه به نیروهای متخصص درون وزارت ورزش و دومی استفاده از قهرمانان کارکشته ورزش کشور را از بیرون نشان داد. نگاه دولت به جوان هاست و وزارت ورزش نشان داد همه متخصصان چه درون سیستم چه از بیرون دیده می شوند.

منبع خبر : مدال

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: