کد خبر: ۸۴۷۳۰۴
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۱
تعداد بازدید: ۳۱۲
مهاجم همدانی هم به جمع ستاره هایی پیوست که بعد از انتقال پر سرو صدا نتوانست در استقلال خودی نشان بدهد.

خرید ناکام استقلال در رویای پایان خوش + عکسبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، دومین فصل حضور در استقلال هم برای مرتضی تبریزی خوشایند پیش نرفت تا او همچنان در زمره نقل و انتقالات گران اما ناکام این باشگاه پرطرفدار پایتخت جاخوش کند.


مهاجم همدانی که با سرو صدای زیاد و رقمی میلیاردی به درخواست وینفرد شفر از ذوب آهن جدا و راهی تهران شد تا در استقلال جای خالی مهاجمی همچون مامه تیام را پر کند به هیچ عنوان نتوانست انتظارات را برآورده کند. سال اول تبریزی برخلاف هفته های ابتدایی که چشم و چراغ مرد آلمانی بود در هفته های پایانی به نیمکت زنجیر شد و حتی حضور فرهاد مجیدی هم نتوانست ناکامی ها او را به اتمام برساند.


در سال دوم با ورود استراماچونی انتظار می رفت نمایش بهتری از مرتضی تبریزی دیده شود اما بازیکنی که در ذوب آهن خود را به عنوان پدیده معرفی کرده بود زیر سایه بدشانسی ها تمام نشدنی به بازیکنی فراموش شده تبدیل و عملا از مارکت اول فوتبال ایران و استقلال خارج شد.


تبریزی حتی در روزهایی که اعتماد نصف و نیمه ای از کادر فنی پیدا می کرد در زمین با بدشانسی های زیادی روبرو و فرصت های طلایی را از دست می داد تا فشار ناشی از این اتفاقات حسابی کمر او را خم کند. ستاره همدانی که این روزها در قرنطینه به صورت انفرادی تمریناتش را پی می گیرد در صدد پایانی خوش با استقلال است.

 

 

تبریزی در یکی از معدود بازی های خوب خود در مصاف با پیکان در ورزشگاه آزادی می توانست طعم گلزنی را بچشد اما شوت او در حالتی مشکوک به دست مدافع پیکان خورد و داور هم اعتقادی به پنالتی نداشت.


جدایی مرتضی تبریزی محتمل ترین اتفاق اردوی آبی هاست تا با انتقال تابستانی به تیمی جدید دوباره تلاش برای رسیدن به روزهای اوج را آغاز کند، انتقالی که در آخرین روز پنجره زمستانی به خاطر پرداخت یک میلیاردی رضایتنامه منتفی شد تا او نیم فصل دیگر طعم نیمکت نشینی در استقلال را بچشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: