کد خبر: ۸۴۷۳۰۱
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۰
تعداد بازدید: ۱۶۳
رئیس شورای اجرایی مجلس ایران در اتحادیه بین‌المجالس جهانی (IPU) در پاسخ به ابراز همدردی رئیس این اتحادیه از ابتلای رییس مجلس شورای اسلامی به ویروس کرونا، نوشت: تروریسم اقتصادی و تحریم‌های غیرقانونی، تلاش‌های ما را با دشواری مواجه کرده است.

حسینی: تحریم‌ها تلاش‌های ما در مبارزه با کرونا را با دشواری مواجه کرده استبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، سیده فاطمه حسینی در حساب کاربری خود در توییتر خطاب به «گابریلا کوئباس بارون» رئیس اتحادیه بین‌المجالس جهانی (IPU) نوشت: ضمن تشکر از حمایت، ابراز همدردی جنابعالی و اینکه در اوقات سخت در کنار ما ایستاده‌اید، من و همکارانم در مجلس شورای اسلامی به طور جدی در خصوص آثار کووید۱۹ بر هموطنانمان پیگیر هستیم. تروریسم اقتصادی و تحریم‌های غیرقانونی، تلاش‌های ما را با دشواری مواجه کرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: