کد خبر: ۸۴۷۲۸۲
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۵
تعداد بازدید: ۱۹۰
به احتمال زیاد سید مجید حسینی فصل بعد هم در تیم ترابزون اسپور ترکیه خواهد بود.

لژیونر استقلالی در ترکیه ماندنی شد؟گزارش خبرداغ به نقل از  خبرورزشی، سید مجید حسینی مدافع ایرانی بعد از درخشش در جام جهانی مورد توجه سران تیم ترابزون اسپور ترکیه قرار گرفت و با جدایی از استقلال راهی این تیم شد و قراردادش در تابستان به پایان می‌رسد.

شیوع کرونا تاکنون باعث لغو و توقف خیلی از سید مجید حسینی از جمله لیگ ترکیه شده است و به همین خاطر مسئولان تیم فوتبال ترابزون قصد دارند خیلی زود قرارداد بازیکنانی که قراردادشان رو به اتمام است را تمدید کنند.

ترابزون با پرداخت ۶۰۰ هزار یورو قصد دارد قرارداد سیدمجید حسینی مدافع ایرانی را برای یک فصل دیگر تمدید کند و سران ترابزون اسپور مهلت یک هفته‌ای برای قطعی کردن حضور حسینی در این تیم برای فصل بعد را اعلام کردند.

باید دید مجید حسینی که پیشنهاداتی از کشور‌های دیگر دارد، در این شرایط بحرانی چه تصمیمی خواهد گرفت و آیا با تمدید یک ساله قرارداد خود موافقت می‌کند یا خیر.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: