کد خبر: ۸۴۷۲۵۹
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۷
تعداد بازدید: ۲۸۸
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اسرائیل را مسئول پیامد‌های ناشی از شیوع کرونا در نوار غزه دانست. وی گفت: اسرائیل با ادامه محاصره طولانی مدت نوار غزه در حال ارتکاب «جنایت» است که این شرایط با شیوع ویروس کرونا دشوارتر شده است.

حماس:‌ اسرائیل مسئول پیامدهای ناشی از شیوع کرونا در غزه است«حازم قاسم» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) در فلسطین، امروز (پنجشنبه)، گفت اسرائیل که به مدت سیزده سال نوار غزه را محاصره کرده است، مسئول پیامدهای ناشی از شیوع کرونا در این منطقه است.

به گزارش خبرداغ به نقل از پایگاه خبری «عرب 48»، سخنگوی حماس در این ارتباط گفت که اسرائیل با ادامه محاصره طولانی مدت نوار غزه در حال ارتکاب «جنایت» است که این شرایط با شیوع ویروس کرونا دشوارتر شده است.

در همین ارتباط، وزارت بهداشت فلسطین روز چهارشنبه اعلام کرده بود که با «امکاناتی محدود» در حال مقابله با ویروس کروناست و غزه از کمبود دارو و ملزومات پزشکی رنج می‌برد.

فارس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: