کد خبر: ۸۴۷۲۱۶
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۱
تعداد بازدید: ۲۰۳
مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: حجم تردد در محورهای برون‌شهری در شبانه‌روز گذشته نسبت‌ به روز قبل، ۳۸.۹ درصد کاهش یافته است.

مرکز مدیریت راه‌های کشور: تردد جاده‌ای ۳۸ درصد کاهش یافته استبه گزارش خبرداغ به نقل از  گزارش روز پنجشنبه وزارت راه و شهرسازی، براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر به‌ استثنای محورهای مسدود و ممنوع، ‌ سایر محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

سهم وسایل نقلیه سنگین از مجموع ترددها ۱۵.۶ درصد، اوج تردد بین ساعت‌های ۱۹ تا ۲۰ و کمترین تردد بین ساعت های ۴ تا ۵ بامداد صورت گرفته است.

براساس این گزارش، به ترتیب آزادراه های کرج - تهران با ۲۳ هزار و ۷۹۷ تردد، کرج - قزوین با ۲۱ هزار تردد؛ قزوین-کرج با ۱۹ هزار و ۶۲، تهران-کرج با ۱۷ هزار و ۵۰۹، تهران-شهریار با ۱۶ هزار و ۷۱۵، ساوه - تهران با ۱۶ هزارو ۵۹۰، شهریار- کرج با ۱۶ هزار و ۵۸۵، ملارد-صفادشت با ۱۴ هزار و ۷۸۴، قرچک-ری با ۱۲ هزار و ۸۵۷ و بومهن - جاجرود با ۱۲ هزارو ۴۷۴ تردد دارای بیشترین تردد در ۲۴ ساعت گذشته اعلام شده‌اند.

ایرنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: