کد خبر: ۸۴۷۱۵۵
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۱
تعداد بازدید: ۲۷۴
گاف مضحک نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در نمایش فیلمی که ادعا شده بود مربوط به دفن قربانیان کرونا در ایران میان زباله‌هاست، بار دیگر وی را به سوژه رسانه‌ها تبدیل کرد.

گاف مضحک نتانیاهو درباره نحوه دفن قربانیان کرونا در ایرانبه گزارش  خبرداغ به نقل از العربی، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بعد از گاف جدید خود در نشان دادن یک ویدئوی جعلی که وی مدعی شده بود مربوط به دفن قربانیان کرونا در ایران میان زباله‌ها است، مورد انتقاد و تمسخر فراوان قرار گرفته است.

نتانیاهو این فیلم را که نشان می‌دهد شماری از سربازان، اجسادی را در میان زباله‌ها پرتاب می‌کنند، در جلسه وزرای کابینه نمایش داده و طی ادعاهایی مضحک، آن را نشانه پنهان‌کاری ایران در خصوص کرونا دانسته بود.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت که این فیلم توسط «مئیر بن شبات» مشاور امنیت ملی این رژیم در اختیار وی قرار گرفته است.

نمایش این فیلم که در حقیقت بخشی از یک مجموعه در سال ۲۰۰۷ میلادی بوده است، نتانیاهو را با انتقادها و واکنش‌هاش تمسخرآمیز زیادی مواجه کرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: